Маркетинг-директорів закликали допомогти захистити домашніх тварин
24 Кві 2023, 10:01

Маркетинг-директорів закликали допомогти захистити домашніх тварин

Страхова компанія Southern Cross Pet Insurance та Ветеринарна асоціація Нової Зеландії об’єдналися, щоб захистити котів і собак від людської їжі, яка може викликати у них хвороби, і таким чином назавжди змінити уявлення про безпеку кормів для домашніх улюбленців.

Ініціатива закликає директорів з маркетингу (CMO) наносити спеціальний символ «Лапи геть!» на упаковку брендів, щоб допомогти підвищити обізнаність споживачів про небезпеку харчових інгредієнтів для домашніх тварин.

Цей проект є результатом дослідження компанії Southern Cross Pet Insurance, яке показало, що кожен третій власник домашнього улюбленця не знає про потенційно смертельні наслідки годування своїх пухнастих друзів повсякденною їжею та напоями.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Дизайн, створений агенціями TBWA та Seachange Studio, містить прості рекомендації та інформацію про те, що робить певні продукти та напої токсичними, дозволяючи будь-кому вживати їх.

Ініціатива підтримується повністю інтегрованою кампанією, що включає фільм, діджитал зовнішню рекламу та соціальну активність.

Шейн Браднік, комерційний директор TBWA, Нова Зеландія, каже: «Символ розроблений таким чином, що його можна легко наносити та використовувати. Ми вже мали обнадійливі розмови з багатьма брендами та компаніями про “Лапи геть!”.

Бріджит Мюїр, керівник відділу продуктів і маркетингу компанії Southern Cross Pet Insurance, закликала виробників, постачальників і ритейлерів використовувати цей символ на своїх упаковках і в комунікаціях, щоб перетворити кампанію «Лапи геть!» на трансформаційну ініціативу.

«Ми кидаємо виклик усім брендам продуктів харчування та напоїв. Ми також проводимо потужну кампанію з інформування людей про те, що безпечно, а що ні для їхніх домашніх улюбленців, а це означає, що «Лапи геть!» матиме значення для добробуту тисяч тварин».

Розкажіть друзям про новину