Маркетинг-директорів закликали допомогти захистити домашніх тварин
24 Кві 2023, 10:01

Маркетинг-директорів закликали допомогти захистити домашніх тварин

Страхова компанія Southern Cross Pet Insurance та Ветеринарна асоціація Нової Зеландії об’єдналися, щоб захистити котів і собак від людської їжі, яка може викликати у них хвороби, і таким чином назавжди змінити уявлення про безпеку кормів для домашніх улюбленців.

Ініціатива закликає директорів з маркетингу (CMO) наносити спеціальний символ «Лапи геть!» на упаковку брендів, щоб допомогти підвищити обізнаність споживачів про небезпеку харчових інгредієнтів для домашніх тварин.

Цей проект є результатом дослідження компанії Southern Cross Pet Insurance, яке показало, що кожен третій власник домашнього улюбленця не знає про потенційно смертельні наслідки годування своїх пухнастих друзів повсякденною їжею та напоями.

Дизайн, створений агенціями TBWA та Seachange Studio, містить прості рекомендації та інформацію про те, що робить певні продукти та напої токсичними, дозволяючи будь-кому вживати їх.

Ініціатива підтримується повністю інтегрованою кампанією, що включає фільм, діджитал зовнішню рекламу та соціальну активність.

Шейн Браднік, комерційний директор TBWA, Нова Зеландія, каже: «Символ розроблений таким чином, що його можна легко наносити та використовувати. Ми вже мали обнадійливі розмови з багатьма брендами та компаніями про “Лапи геть!”.

Бріджит Мюїр, керівник відділу продуктів і маркетингу компанії Southern Cross Pet Insurance, закликала виробників, постачальників і ритейлерів використовувати цей символ на своїх упаковках і в комунікаціях, щоб перетворити кампанію «Лапи геть!» на трансформаційну ініціативу.

«Ми кидаємо виклик усім брендам продуктів харчування та напоїв. Ми також проводимо потужну кампанію з інформування людей про те, що безпечно, а що ні для їхніх домашніх улюбленців, а це означає, що «Лапи геть!» матиме значення для добробуту тисяч тварин».

Розкажіть друзям про новину