Максим Ливинець став CEO рекламно-комунікаційного холдингу NCG
03 Бер 2025, 15:14

Максим Ливинець став CEO рекламно-комунікаційного холдингу NCG

Український рекламно-комунікаційний холдинг NCG оголошує про зміни в управлінні. Максим Ливинець призначений на посаду CEO, тоді як власник компанії Дмитро Кутовий зосередиться на масштабуванні бізнесу та розвитку міжнародних проєктів.

Відтепер Ливинець відповідатиме за всі стратегічні, операційні та управлінські рішення у холдингу. Його головна мета — забезпечити ефективний розвиток компанії, досягнення бізнес-цілей та побудову сильної команди.

Серед ключових напрямів його роботи:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • досягнення бізнес-цілей, розвиток нових напрямів і підвищення ефективності процесів;
  • управління командою та посилення експертизи за ключовими напрямами: планування, баїнг, стратегія, клієнтський сервіс та HR;
  • масштабування бізнесу, розширення присутності на міжнародних ринках.

Максим Ливинець має понад 20 років досвіду у сфері реклами та комунікацій. Він керував компаніями GroupM Україна, Media Partnership Buying, MEC, Cheil Communications, Euro RSCG New Europe та працював із брендами P&G, Mars, Colgate, Київстар, Sanofi, Samsung, Danone, Nemiroff, Novartis, Metro AG та іншими.

«Максим — стратег із глибоким розумінням ринку. Його досвід і бачення допоможуть NCG продовжити зростання, ефективно масштабувати бізнес — як в Україні, так і за кордоном — і посилити партнерські відносини. Це важливий етап у розвитку холдингу», — зазначив власник NCG Дмитро Кутовий.

Розкажіть друзям про новину