Макс вʼїхав у Дениса, і все змінилося: реклама страхової компанії зламала всі стереотипи
13 Сер 2024, 12:15

Макс вʼїхав у Дениса, і все змінилося: реклама страхової компанії зламала всі стереотипи

Макс вʼїхав у Дениса, і все змінилося!

ARX ламає стереотипи зі своєю новою рекламною кампанією «ARX обрав і не прогадав», яка показує, що навіть у найскладніших дорожніх ситуаціях можна залишатися на позитиві.

Уявіть собі: на дорозі зустрічаються два водії, Макс і Денис. Макс трохи помилився і вʼїхав у машину Дениса. Денис готовий вибухнути від гніву — знайома ситуація, правда? Але тут він дізнається, що у Макса є автоцивілка від ARX, і його гнів миттєво зникає. Чому? Бо з ARX все просто: ти знаєш, що компанія виплатить відшкодування швидко та без зайвого клопоту.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Навіть якщо ти обираєш надійну компанію для автоцивілки, відшкодовує збитки саме страхова винуватця і дуже неприємно усвідомити, що у нього поліс від страхової, до якої можуть виникнути питання. Такі компанії досить часто не виконують свої зобов’язання, що створює великі проблеми клієнтам. Через що постраждалі в ДТП можуть оббивати пороги винуватця, подавати позови, адже питання ремонту автомобіля не вирішується…

Ця кампанія кидає виклик усім очікуванням. Вона показує, що обираючи автоцивілку від ARX, ти отримуєш не лише надійний захист, але й спокій та впевненість у будь-якій ситуації. ARX — це вибір, який дійсно працює на тебе.

ARX — кращі у виплатах, кращі у всьому. Обравши ARX, ти не прогадаєш!

Розкажіть друзям про новину