Благодійна організація Movember, яка займається проблемами чоловічого здоров’я, відзначила своє 20-річчя кампанією, у якій люди здійснюють паломництво до пустелі, щоб сповістити про появу гігантських сріблястих вусів.
У ролику «The Mo is calling» велика група людей зібралась в пустелі, де всі скандують «Мо», коли гігантські сріблясті вуса спускаються з неба, наче інопланетний корабель.
Реклама покликана показати, як люди об’єднуються, щоб допомогти чоловічому здоров’ю, будь то психічне здоров’я, самогубство, рак простати або рак яєчок.
Ролик був створений DDB Melbourne і вийшов в ефір 12 жовтня у Великобританії, Ірландії, материковій частині Європи, Австралії, США, Канаді та Новій Зеландії.
Кампанія охоплює телебачення, відео на вимогу, спонсорство, зовнішню рекламу, у тому числі на автобусах, білборди, реклама у диджитал та соціальних медіа, партнерство з медіакомпанією Joe Media.
Джайлз Вотсон, креативний партнер DDB Melbourne, сказав: «Ми перетворили Movember Mo на символ кажана для об’єднання чоловіків. У Ілюмінатів є всевидюче око, у Movember — Мо. Це символ єдності, і щоразу, коли його бачать, чоловіки в усьому світі будуть знати, що вони ніколи не самотні. Допомога і надія завжди поруч, якщо ви слідуєте за Мо! Мо! Мо! Мо!».
Мовембер є щорічною подією, яка триває увесь листопад, протягом якої чоловіки відрощують вуса з метою підвищення обізнаності людей щодо проблем зі здоров’ям у чоловіків.