McDonald’s повідомив, що гострий курячий бургер став постійним елементом його меню.
Кампанія було розроблена у співпраці з Somesuch, а саундтрек до фільму Coming In Hot написали музикант Енді Мінео та репер Lecrae.
Звертаючись до всіх любителів гамбургерів, McDonald’s хоче, щоб вони пишалися гримасами, які корчать, коли їдять гостру курку. Радісна реклама «Own Your McSpicy Face» показує вирази обличчя людей, які їдять гострий бургер, і не зважають, наскільки безглуздо вони виглядають.
Томас О’Ніл, голова відділу маркетингу, продуктів харчування та напоїв McDonald’s у Великій Британії та Ірландії, сказав: «McSpicy повернувся, і він тут, щоб залишитися! Ця весела та гумористична кампанія ґрунтується на блискучому розумінні того, що кожен корчить пику, коли їсть щось гостре — чому б не відзначити це і не закликати націю володіти своїми «лицями McSpicy».
Ендрю Лонг та Джеймс Міллерс, креативні директори Leo Burnett UK, додали: «Всі знають, що коли ви їсте McSpicy, ви не можете не зробити обличчя McSpicy. Тому, щоб відзначити постійний запуск цього фаворита фанатів, ми хотіли запросити націю володіти їхніми лицями McSpicy за допомогою веселої популістської кампанії, яка, як ми сподіваємося, знайде відгук любителів курки покоління Z».