23 Жов 2023, 14:02
PR

«Люди Київстар»: український оператор об’єднав колектив у ком’юніті

Київстар — відповідальний роботодавець. Колектив найбільшого українського телеком оператора — близько 4 тисяч співробітників, і компанія постійно розвивається, а отже шукає нові таланти до команди. Завжди є багато історій, подій, цікавих проєктів та програм, якими хочеться ділитись. Тож компанія вирішила створити з цією метою спеціальний майданчик — сторінку в Instagram «Люди Київстар». Це канал, де співробітники діляться своїми історіями та маленькими перемогами, а кандидати отримують відповіді на питання про Київстар як про роботодавця. 

«Наша сторінка — це ком’юніті, яке базується на філософії human connection. Коли команда взаємодіє злагоджено, є одним цілим, народжується потужна синергія, що дає поштовх до маленьких досягнень, які ведуть до великої перемоги. Ми розповідаємо нашій аудиторії, у тому числі потенційним кандидатам, що на них чекає та мотивуємо через емоції уявити себе частиною команди, яка створює інноваційний, соціально-корисний та значущий для суспільства продукт», — діляться в департаменті залучення та розвитку талантів Київстар.

Головні герої сторінки — люди. Ми створюємо контент про людей, ділимось залаштунками роботи, розповідаємо про відділи компанії та їхні задачі, цінності компанії, історії професійного та особистого успіху фахівців, показуємо заходи, які відбуваються у Київстар. 

Цільова аудиторія сторінки — люди, для яких важливий сенс роботи, які мають подібні з Київстар цінності та зацікавлені у професійному розвитку. При цьому компанія орієнтується на людей різного віку та професій. 

Обставини, у яких опинилися українці, спричинені повномасштабною війною, підштовхують їх до пошуку нових можливостей для роботи. Дослідження ринку праці демонструють, що кандидатам та співробітникам компаній та організацій важливо, щоб роботодавець не лише підтримував колектив, але й мав свідому соціально-відповідальну позицію та реалізував проєкти, що наближують Перемогу та розвиток України. Такі можливості демонструються на сторінці «Люди Київстар» через історії працівників компанії.

За період існування сторінки, ми збільшили обізнаність про Київстар серед потенційної ЦА, що важливо з точки зору розвитку бренду роботодавця. З початку ведення сторінки (квітень 2023 року) залучили понад 1700 підписників та перевиконали поставлений план на 50%. Середній рівень залученості (ER) поста складає 6%, це у 4 рази перевищує запланований показник 1,5%. Охоплення на сьогодні становить 1 млн унікальних користувачів.  

Ми лише на початку шляху розвитку «Люди Київстар». Постійна аналітика дає нам змогу розуміти, який матеріал є цікавішим для нашої аудиторії та з кожним днем ставати краще.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео