«Дім Варення» відновив свою роботу і зробив це через креативну комунікацію у відеоформаті, де головними героями стали овочі та фрукти — складові продуктової лінійки бренду.
25 жовтня на сторінках бренду в соцмережах вийшло перше відео, у якому натякається на повернення «Дому Варення». Фрукти та овочі рухались у сторону Крюківщини, де розташоване виробництво бренду. Лимон, що їде потягом, лакшері Ананас у таксі, Яблуко та Томат на пішохідному переході та Солодкий перець, який передає плату за проїзд у маршрутці.
Відео включили фанатів бренду в гру «вгадай, що відбувається». Шанувальники почали придумувати власні гіпотези та ділитись ними в коментарях.
Серію з 5 відео, що опублікував бренд, завершило нове гасло компанії: «Покликані повернути смак. Повернути фан. Повернути Дім Варення». Постійні бестселери «Дому Варення» Фейхоа, горіхова суміш «Кізя-мізя», Лимондра та Перцоус теж повернуться до полиць інтернет-магазину, який запрацював 28 жовтня.
Команда зупинила діяльність на початку війни через залучення засновниці бізнесу Олени Гашинської у волонтерську діяльність.
Гашинська намагалася продати бізнес влітку 2023 року. Олена зізналась собі в тому, що скоріш за все не готова прощатись зі справою, яка має такий потенціал для розвитку і реалізації власних творчих амбіцій. У вересні цього року підприємиця вирішила розконсервувати власну справу і робити це у партнерстві.