Лондонський торговий центр заполонили повітряні кульки з тривожним посланням
12 Вер 2024, 13:31

Лондонський торговий центр заполонили повітряні кульки з тривожним посланням

Агентство adam&eveDDB у партнерстві з благодійною організацією із запобігання самогубствам Campaign Against Living Miserably (CALM) та телекорпорацією ITV запустило потужну кампанію «Missed Birthdays».

Цей шокуючий креативний проєкт має на меті привернути увагу до трагічної реальності: самогубство стало головною причиною смерті серед молодих людей віком до 34 років у Великобританії, особливо тривожним явищем серед жінок віком до 24 років, які є найбільш швидкозростаючою групою ризику.

Мета інсталяції «Missed Birthdays» — перетворити цю жахливу статистику на переконливу тему для розмови. Головна інсталяція, що була розташована в лондонському торговому центрі Westfield з 9 по 11 вересня, збігається із Всесвітнім днем запобігання самогубствам, що відзначається 10 вересня. В основі цієї візуальної активації — 6 929 повітряних кульок, які символізують дні народження, пропущені молодими людьми, що покінчили життя самогубством за останні десять років. Цей потужний образ має на меті підвищити обізнаність про непоправні втрати, спричинені самогубством.

На додаток до цієї інсталяції, відвідувачі мали доступ до пронизливих голосових свідчень близьких, які втратили кохану людину. Ці інтимні послання описують як біль втрати, так і важливість участі в цій кампанії, щоб віддати данину пам’яті загиблим молодим людям.

За допомогою кампанії «Missed Birthdays» CALM сподівається мобілізувати громадськість навколо проблеми запобігання самогубствам і запросити кожного відігравати активну роль у захисті молодих життів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео