Лондонський метрополітен заборонив постер через весільний торт
11 Лип 2023, 17:03

Лондонський метрополітен заборонив постер через весільний торт

Час від часу рекламні агенції змушені відкликати рекламний ролик чи постер, якщо він суперечить вимогам влади або викликає обурення громадськості.

Новина за темою
Відому рекламну агенцію звинуватили у використанні фейкових кадрів у ролику

Тепер, схоже, Управління транспорту Лондона заборонило рекламний постер театральної вистави у Вест-Енді, що з’явився у метрополітені. Але на відміну від інших випадків, коли кампанії забороняли через образливий характер, цього разу все сталось через весільний торт.

На постері до вистави «Весілля Тоні і Тіни» були зображені наречений та наречена на розрізаному весільному торті «Вікторія» з начинкою з джему і крему.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Статутна корпорація, що є функціональним підрозділом адміністрації Великого Лондона, Управління транспорту Лондона підтвердило, що реклама була заборонена згідно з інструкцією, спрямованою на зменшення впливу на дітей солодкої та жирної їжі. Вона забороняє будь-які постери, які прямо чи опосередковано рекламують їжу з високим вмістом жиру, солі та цукру.

Пол Грег, театральний імпресаріо, що стоїть за шоу у Вест-Енді, назвав це рішення безглуздим. Він сказав в інтерв’ю газеті Sun: «Я ніколи не думав, що це стане проблемою. Ми дійшли до того, що постер можуть заборонити через те, що на ньому зображений торт. Це смішно і тільки ускладнює нашу роботу».

Рекомендації Управління лондонського транспорту базуються на моделі профілювання поживних речовин, розробленій Департаментом охорони здоров’я та соціальної допомоги, яка має на меті значно зменшити вплив на дітей реклами продуктів з високим вмістом жирів, солі та цукру. Вона використовується регулятором телерадіомовлення Ofcom з 2007 року для обмеження телевізійної реклами, яка містить шкідливі для здоров’я продукти харчування.

Розкажіть друзям про новину