Логотипи найпопулярніших соцмереж перетворили на похоронні вінки
19 Гру 2024, 10:30

Логотипи найпопулярніших соцмереж перетворили на похоронні вінки

Чилі зіткнулося з трагічною реальністю: третина смертельних дорожньо-транспортних пригод пов’язана з відволіканням уваги за кермом, часто спричиненим використанням мобільних телефонів.

Оскільки традиційні інформаційні кампанії виявилися неефективними, Міністерство транспорту Чилі запустило потужну ініціативу, надихнувшись місцевою традицією — вінками з квітів.

У Чилі «animitas» — це придорожні меморіали на честь жертв дорожньо-транспортних пригод. Ці символи, глибоко вкорінені в чилійській культурі, часто прикрашають квітами, створюючи простір для пам’яті та спогадів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ініціатива «Social Wreaths», створена агентством VML Chile, модернізує цю традицію, трансформуючи ці вінки у квіткові репліки логотипів популярних застосунків, таких як Instagram, Facebook, WhatsApp і TikTok, щоб підкреслити трагічний вплив використання телефонів за кермом і встановити безпосередній емоційний зв’язок з водіями.

Вибір цих логотипів не випадковий, адже вони представляють застосунки, які повсюдно використовуються в повсякденному житті і часто асоціюються з відволіканням уваги за кермом. Розпочата в період інтенсивного дорожнього руху, кампанія призвела до зниження смертності на дорогах на 17% порівняно з попереднім роком.

Розкажіть друзям про новину