21 Вер 2023, 13:13

Логотип Facebook зазнав змін, яких можна не помітити

Компанія Meta представила оновлений логотип Facebook.

Оновлений логотип має більш яскравий синій колір, а також оновлену кольорову палітру, типографіку та іконографіку — все це спрямовано на покращення користувацького досвіду.

Основний синій колір компанії отримав впевнене перетворення для більшої видимості, забезпечуючи сильніший контраст для знакової іконки «f». У той же час логотип виглядає знайомим, а зміни настільки мінімальні, що більшість користувачів могли навіть не помітити, що відбулося оновлення.

«Метою нашої роботи було розширити нашу основу і створити визначальний знак нашого бренду, який закріплює систему ідентичності у Facebook. Ми хотіли, щоб оновлений логотип виглядав знайомим, але водночас динамічним, відшліфованим та елегантним у виконанні», — пояснює директор з дизайну Facebook Дейв Нгуєн.

Команда дизайнерів Facebook також використала розроблений на замовлення компанії шрифт Facebook Sans, щоб створити більш послідовну обробку знаку та логотипу, покращивши загальну розбірливість і створивши більшу узгодженість між знаком і рештою шрифту.

До спектру додано оновлену кольорову палітру з новими відтінками, тонами та коефіцієнтами контрастності. Хоча синій залишається основним кольором, додаткові відтінки забезпечують гнучкість і допомагають підкреслити присутність бренду в різних контекстах.

Аналогічним чином, реакції тепер наповнені більшою вимірністю та емоційністю. Завдяки розширеній палітрі кольорів вони тепер відповідають принципам доступності.

Загалом, зміни у Facebook відбуваються не просто так — вони спрямовані на створення більш зручного для користувача досвіду, який робить кожну взаємодію на платформі безперешкодною та приємною, пояснюють у компанії.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео