Логотип Facebook зазнав змін, яких можна не помітити
21 Вер 2023, 13:13

Логотип Facebook зазнав змін, яких можна не помітити

Компанія Meta представила оновлений логотип Facebook.

Оновлений логотип має більш яскравий синій колір, а також оновлену кольорову палітру, типографіку та іконографіку — все це спрямовано на покращення користувацького досвіду.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Основний синій колір компанії отримав впевнене перетворення для більшої видимості, забезпечуючи сильніший контраст для знакової іконки «f». У той же час логотип виглядає знайомим, а зміни настільки мінімальні, що більшість користувачів могли навіть не помітити, що відбулося оновлення.

«Метою нашої роботи було розширити нашу основу і створити визначальний знак нашого бренду, який закріплює систему ідентичності у Facebook. Ми хотіли, щоб оновлений логотип виглядав знайомим, але водночас динамічним, відшліфованим та елегантним у виконанні», — пояснює директор з дизайну Facebook Дейв Нгуєн.

Команда дизайнерів Facebook також використала розроблений на замовлення компанії шрифт Facebook Sans, щоб створити більш послідовну обробку знаку та логотипу, покращивши загальну розбірливість і створивши більшу узгодженість між знаком і рештою шрифту.

До спектру додано оновлену кольорову палітру з новими відтінками, тонами та коефіцієнтами контрастності. Хоча синій залишається основним кольором, додаткові відтінки забезпечують гнучкість і допомагають підкреслити присутність бренду в різних контекстах.

Аналогічним чином, реакції тепер наповнені більшою вимірністю та емоційністю. Завдяки розширеній палітрі кольорів вони тепер відповідають принципам доступності.

Загалом, зміни у Facebook відбуваються не просто так — вони спрямовані на створення більш зручного для користувача досвіду, який робить кожну взаємодію на платформі безперешкодною та приємною, пояснюють у компанії.

Розкажіть друзям про новину