Листівки-співчуття у зв’язку зі стріляниною в школі шокували клієнтів магазину
27 Лип 2022, 12:49

Листівки-співчуття у зв’язку зі стріляниною в школі шокували клієнтів магазину

Поряд із листівками з привітаннями з Днем народження, випускним та подяками у магазині стояв відділ «School Shooting». Цей відділ було ствонрено в рамках кампанії некомерційної організації Change The Ref.

TikTok-відео вперше з’явилося у 2018 році, воно знову набуло актуальності після нещодавніх нападів, у тому числі смертельної стрілянини у початковій школі Робба в Увальді, штат Техас. З 2018 року в США сталося 119 стрілянин у школах.

@changetheref Mass sympathy cards. Coming soon. If we do nothing. #ChangeTheRef ♬ original sound – Change The Ref

Ролик фіксує справжню реакцію покупців, яких явно шокували листівки співчуття, присвячені близьким жертв стрілянини в школі.

У них написані слова, такі як «Sympathy» та «I’m Sorry», з дрібним шрифтом або повідомленнями всередині: «I’m sorry your kid got shot at school today», «Sorry for your terrifying loss,», «Sympathy on the shooting of your classmates», «I’m sorry your kid was gunned down in gym class» або «Condolences on the shooting of your teacher».

Усе це наголошує на попередженні: «Mass Sympathy Cards. Coming Soon. If we do nothing».

«На жаль, вони вже доречні», — коментує одна людина в Twitter. «Це змушує мене плакати. Мені шкода, що світ такий жорстокий», — ділиться інший користувач TikTok.

«Мистецтво може змінити життя. Зброя теж змінює життя. Одна з цих речей не схожа на іншу», — зазначає один із користувачів Twitter.

Change The Ref, організація з безпеки зброї, що стоїть за цією кампанією, була заснована Мануелем та Патрісією Олівер після того, як їх син Хоакін та 16 його однокласників у середній школі Марджорі Стоунман Дуглас були убиті озброєним злочинцем у День святого Валентина у 2018 році. Організація використовує кампанію, щоб інформувати молодь про «катастрофічні наслідки пандемії масової стрілянини» та, зрештою, сприяти змінам для мирного майбутнього.

Повторне завантаження відео організацією набрало більше 1,3 мільйонів переглядів на TikTok.

Розкажіть друзям про новину