Liquid Death створив підгузок для відвідувачів концерту
06 Гру 2024, 10:30

Liquid Death створив підгузок для відвідувачів концерту

Бренд консервованої води Liquid Death знову дивує.

Разом із брендом урологічних прокладок Depend він представив «Pit Diaper» — підгузок для відвідувачів концерту, які відмовляються залишати його, незважаючи на те, скільки води (або пива) вони випили.

Схвалений легендою металкору Беном Коллером, «Pit Diaper» обіцяє утримувати перероблену Liquid Death, нейтралізуючи запахи, щоб людина могла продовжувати відриватися під улюблені пісні, не турбуючись про протікання або осуд.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Pit Diaper» виготовлений зі шкіри, прикрашений ланцюгами та шипами. Він коштує 75 доларів і бездоганно впишеться в будь-яке концертне вбрання. Бренд заявляє, що це одночасно і модний аксесуар, і функціональний елемент концертного спорядження.

Рекламний ролик кампанії обігрує хаос туалетів підземних концертних майданчиків, з їхніми стінами, вкритими графіті, нескінченними чергами і явною можливістю посковзнутися в невідомих калюжах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео