Ніщо так не знімає стрес, як вбивство клоунів уві сні. І саме це робить одна жінка в ролику Liquid Death, рекламуючи співпрацю з брендом вітамінів та біодобавок MaryRuth Organics над продуктом, який допоможе спати так, ніби людина мертва.
У ролику жінка бачить приємні (з її точки зору) сни про те, як вона жорстоко (і законно, адже це сон) вбиває клоунів, з яких тече райдужна кров. Це відбувається після того, як вона насолоджується мультимінеральною водою Liquid Nighttime, призначеною для підтримки відчуття спокою та розслаблення, щоб допомогти споживачам поринути у сон.
Рекламний ролик також містить джингл про те, що ніхто не любить клоунів. Хоча вбивство є нетиповою рекламною темою, це характерно для маркетингової стратегії Liquid Death, яка полягає в тому, щоб показати абсурдність у стандартній категорії.