Pepsi запропонував шанувальникам нетрадиційний варіант святкового напою за допомогою свого останнього продукту Pilk and Cookies. Для тих, хто не знає, Pilk – це поєднання Pepsi і молока, яке багато хто також пам’ятають по ситкому 70-х років «Лаверн і Ширлі». Ця суміш нещодавно відродилася завдяки тіктокерам, які поширили суміш під назвою «грязна сода».
Щоб відсвяткувати випуск унікального напою, Pepsi спільно з Лохан випустила 30-секундний ролик «That Is One Dirty Soda, Santa», де Лохан насолоджується склянкою Pilk and Cookies.
На додаток до ролика Pepsi запросила фанів взяти участь у святковому челенджі #PilkandCookies, щоб отримати шанс виграти гроші на свої святкові подарунки до 25 грудня.
«Як людина, яка любить святковий сезон і приймає нові традиції, я була дуже рада трохи повеселитися з Pepsi», – сказала Лохан.
«Для тих, хто вперше дізнається про Pilk, я не буду брехати вам, коли скажу, що була трохи скептичною, коли вперше почула про нього. Але після першого ковтка я була вражена тим, наскільки це смачно, тому дуже рада, що решта світу спробує це».
«Поєднання Pepsi та молока довгий час було секретним прийомом серед фанатів напою», – заявив директор з маркетингу Pepsi Тодд Каплан. «Тепер, зі зростанням тенденції «грязної соди» в TikTok і по всій країні, ми подумали, що Pilk and Cookies стане відмінним способом безсоромно відзначити свята новим і смачним способом насолодитися Pepsi цього сезону».