Lidl представив свою альтернативу різдвяній вантажівці Coca-Cola
08 Лис 2024, 17:03

Lidl представив свою альтернативу різдвяній вантажівці Coca-Cola

Мережа супермаркетів Lidl надихнулась культовою червоною вантажівкою Coca-Cola і представила власну версію — з різдвяною колою Freeway.

Вантажіка вирушить у святковий тур Великою Британією, обіцяючи подарунки та магію на кожній зупинці. Вона з’явиться у дев’яти містах Великобританії, починаючи з 14 листопада, а її тур завершиться 1 грудня у Саутгемптоні.

На кожній зупинці бренд запланував інтерактивні заходи з дегустацією різдвяних солодощів. Відвідувачі навіть зможуть загадувати бажання, які Lidl прагне виконати.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У рекламі Lidl розповідає історію Ніка, працівника, який вирушає в дорогу на вантажівці Freeway, щоб поширити святкову магію по всій країні.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео