Пандемія Covid-19 викликала різке зростання використання технологій серед людей похилого віку. Проте доступ залишався постійною проблемою. Оскільки багато хто охоплює ширшу технологічну сферу, виникають питання про те, як технологічні та рекламні компанії, традиційно націлені на молодшу аудиторію, можуть пристосуватися до змінного ринку.
Спираючись на статистику, яка показує, що люди похилого віку є життєво важливою частиною клієнтської бази будь-якої технологічної компанії, Lenovo запустила кампанію «You Get Old, You Fill Yourself With Content». Платформа, створена у співпраці з агентством Fantástica Colombia, була створена в рамках Національного дня молоді в Колумбії з метою надати унікальний вплив на покоління за допомогою спостережень за життям «діджитал людей похилого віку».
Актор Густаво Ангарита та піаністка Тересіта Гомес стали центральним елементом кампанії з рекламними роликами, що відображають все життя роботи та спогадів. Образи минулого миготять на екрані, і кожен з них розповідає зворушливу історію. Обидва ролики закінчуються слоганом «82 years saved in a podcast», і закликають глядачів перевірити відповідний подкаст іспанською з інтерв’ю цих артистів на Spotify.
Ролик з Тересітою Гомес говорить про важливість музики в житті людини. А ролик Ангарити демонструє його численні виступи на сцені та на екрані. Для нього озиратися назад на своє життя означає думати про багатьох різних людей, яких він грав.
«Ми впевнені, що за допомогою такого типу кампанії Lenovo відзначає собою до та після повідомлень, спрямованих на людей похилого віку», — сказав у своїй заяві Даніель Бермудес, креативний директор і співзасновник Fantástica Colombia. «Дуже цікаво бути частиною цього нового значення, що надається сегменту, і ми прогнозуємо, що він стане чудовою комунікаційною платформою».