Lady Gaga перезапустила свій косметичний бренд
10 Чер 2022, 17:05

Lady Gaga перезапустила свій косметичний бренд

Lady Gaga перезапустила свій косметичний бренд Haus Labs by Lady Gaga, який спочатку був представлений на ринку в 2019 році як ексклюзив Amazon. Тепер буде доступний як онлайн, так і в деяких точках Sephora у США та Канаді.

Haus Labs позиціонується як «чиста» косметика — що означає, що такі інгредієнти, як сульфати, парабени, фталати та формальдегіди, відсутні в асортименті з 90 продуктів. Haus Labs також включає екологічний підхід: в основному використовує непластикові та перероблені матеріали у своїй упаковці. А також заявляє про свій намір стати на 100% вуглецево-нейтральним протягом п’яти років.

Оголошення про перезапуск також рекламує запатентовані та перші на ринку інгредієнти для догляду за шкірою в рецептурах косметики, у тому числі ферментовану протизапальну арніку, яку Gaga особисто використовувала протягом тривалого часу, щоб упоратися з хронічним болем.

«У Haus Labs мистецтво доступне всім, і ніхто не повинен пошкоджувати свою шкіру або жертвувати своїми принципами та цінностями, щоб самовиражатися за допомогою високоефективного макіяжу», — йдеться у заяві Леді Гагі.

На момент перезапуску продукти охоплюють 7 категорій за ціною від 22 до 40 доларів: пігментні фарби, доступні у 20 відтінках; гелеві хайлайтери в 10 відтінках; гелево-пудрові бронзатори доступні у 12 відтінках; прозора олійка для губ у 4 відтінках; 18 відтінків підводки для очей; 13 відтінків олівця для брів; та олівець для губ, доступний у 13 відтінках.

До кінця 2022 року бренд планує увійти до трьох додаткових категорій косметики і бути доступним у 500 магазинах Sephora по всій Північній Америці.

«Ми створили Haus Labs, щоб бути організацією, орієнтованою на продукт, що рухається інноваціями та очолюваною людьми з великими ідеями та великим серцем», — йдеться у заяві директора з маркетингу Haus Labs Келлі Коллер. «Кожна точка дотику зі споживачем є абсолютно новою — від нашої стратегії та ДНК бренду до нашої нової візуальної мови бренду, до соціальних мереж та точок поширення, ми не залишили каменю на камені».

Розкажіть друзям про новину