Lady Gaga перезапустила свій косметичний бренд
10 Чер 2022, 17:05

Lady Gaga перезапустила свій косметичний бренд

Lady Gaga перезапустила свій косметичний бренд Haus Labs by Lady Gaga, який спочатку був представлений на ринку в 2019 році як ексклюзив Amazon. Тепер буде доступний як онлайн, так і в деяких точках Sephora у США та Канаді.

Haus Labs позиціонується як «чиста» косметика — що означає, що такі інгредієнти, як сульфати, парабени, фталати та формальдегіди, відсутні в асортименті з 90 продуктів. Haus Labs також включає екологічний підхід: в основному використовує непластикові та перероблені матеріали у своїй упаковці. А також заявляє про свій намір стати на 100% вуглецево-нейтральним протягом п’яти років.

Оголошення про перезапуск також рекламує запатентовані та перші на ринку інгредієнти для догляду за шкірою в рецептурах косметики, у тому числі ферментовану протизапальну арніку, яку Gaga особисто використовувала протягом тривалого часу, щоб упоратися з хронічним болем.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«У Haus Labs мистецтво доступне всім, і ніхто не повинен пошкоджувати свою шкіру або жертвувати своїми принципами та цінностями, щоб самовиражатися за допомогою високоефективного макіяжу», — йдеться у заяві Леді Гагі.

На момент перезапуску продукти охоплюють 7 категорій за ціною від 22 до 40 доларів: пігментні фарби, доступні у 20 відтінках; гелеві хайлайтери в 10 відтінках; гелево-пудрові бронзатори доступні у 12 відтінках; прозора олійка для губ у 4 відтінках; 18 відтінків підводки для очей; 13 відтінків олівця для брів; та олівець для губ, доступний у 13 відтінках.

До кінця 2022 року бренд планує увійти до трьох додаткових категорій косметики і бути доступним у 500 магазинах Sephora по всій Північній Америці.

«Ми створили Haus Labs, щоб бути організацією, орієнтованою на продукт, що рухається інноваціями та очолюваною людьми з великими ідеями та великим серцем», — йдеться у заяві директора з маркетингу Haus Labs Келлі Коллер. «Кожна точка дотику зі споживачем є абсолютно новою — від нашої стратегії та ДНК бренду до нашої нової візуальної мови бренду, до соціальних мереж та точок поширення, ми не залишили каменю на камені».

Розкажіть друзям про новину