Квін Латіфа, кошеня та інші виступили проти мілкшеймінгу у соціальній рекламі
15 Лис 2023, 11:09

Квін Латіфа, кошеня та інші виступили проти мілкшеймінгу у соціальній рекламі

Акторка та співачка Квін Латіфа, реперка Cardi B та співачка Келіс хочуть, щоб люди припинили мілкшеймінг — це послання вони передають на підтримку останньої кампанії MilkPEP, яка підкреслює абсурдність поширюваного явища.

Мілкшеймінг — це акт, який змушує справжніх любителів молока відчувати збентеження, сором і ганьбу просто за те, що вони люблять склянку холодного молока.

Кампанія, розроблена креативною агенцією GALE, представляє в жартівливій формі соціальну рекламу та пародійну організацію з підтримки любителів молока. Незалежно від того, чи когось загостили на побаченні через їх молочне рішення, чи закенселили в коментарях за контент з молоком, Ok2Milk.org — це ресурсний центр, де ті, хто відчуває сором за молоко, можуть знайти підтримку (і розвагу) завдяки спільноті однодумців. OK2Milk має функціонуючу гарячу лінію для негайної підтримки, а також веб-сайт, наповнений товарами та рекомендаціями OK2Milk (з часткою гумору).

У співпраці з володаркою премій «Греммі» та «Еммі», номінанткою на «Оскар», музиканткою, акторкою, продюсеркою та підприємицею Квін Латіфою, MilkPEP створив гумористичний ролик, щоб привернути увагу до сорому, якого зазнають споживачі молочних продуктів, і до того, наскільки сором за молоко проникає в суспільство. Цей меседж буде посилено завдяки комплексній диджитал кампанії та залученню інфлюенсерів, зокрема таких знаменитостей, як реперка Cardi B та співачка Келіс, яка виконує пісню «Milkshake».

https://www.youtube.com/watch?v=RDG1FmSnwEQ&ab_channel=OK2MILK

«Якщо ви споживач молока, вам має бути соромно — я впевнена, що ви все ще любите сир на піці, — сказала захисниця молока Квін Латіфа. — А якщо ви зіткнулися з молочним соромом, є спільнота для вас. Незалежно від того, чи можете ви віддати лише 1%, 2% або всього себе, рух потребує, щоб ви вийшли з коробки. Разом ми можемо зробити так, щоб мілкшеймінг залишився в минулому».

«92% американських домогосподарств споживають молочне молоко, проте мілкшеймінг поширений по всій країні, — сказав генеральний директор MilkPEP Інь Вун Рані. — Ця ініціатива має на меті висвітлити, наскільки смішними стали реакції на вживання класичного молока OG, і водночас заохотити громадськість до того, що це нормально — сказати «так» молочним продуктам».

«Після запуску нашого фальшивого бренду альтернативного молока Wood Milk разом з Обрі Плаза ми стали свідками явища сорому за молоко і побачили творчу можливість, — розповів директор GALE з питань бренду та досвіду Вінстон Бінч. — Хоча коров’яче молоко не для всіх, соромити людей за те, що вони його п’ють, комічно абсурдно».

100% всіх надходжень від продажу сувенірної продукції OK2Milk (до $10 000) буде передано Stomp Out Bullying — організації, яка займається запобіганням кібербулінгу та просвітницькою діяльністю проти гомофобії, дискримінації ЛГБТК+, расизму та ненависті.

Розкажіть друзям про новину