Квін Латіфа, кошеня та інші виступили проти мілкшеймінгу у соціальній рекламі
15 Лис 2023, 11:09

Квін Латіфа, кошеня та інші виступили проти мілкшеймінгу у соціальній рекламі

Акторка та співачка Квін Латіфа, реперка Cardi B та співачка Келіс хочуть, щоб люди припинили мілкшеймінг — це послання вони передають на підтримку останньої кампанії MilkPEP, яка підкреслює абсурдність поширюваного явища.

Мілкшеймінг — це акт, який змушує справжніх любителів молока відчувати збентеження, сором і ганьбу просто за те, що вони люблять склянку холодного молока.

Кампанія, розроблена креативною агенцією GALE, представляє в жартівливій формі соціальну рекламу та пародійну організацію з підтримки любителів молока. Незалежно від того, чи когось загостили на побаченні через їх молочне рішення, чи закенселили в коментарях за контент з молоком, Ok2Milk.org — це ресурсний центр, де ті, хто відчуває сором за молоко, можуть знайти підтримку (і розвагу) завдяки спільноті однодумців. OK2Milk має функціонуючу гарячу лінію для негайної підтримки, а також веб-сайт, наповнений товарами та рекомендаціями OK2Milk (з часткою гумору).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У співпраці з володаркою премій «Греммі» та «Еммі», номінанткою на «Оскар», музиканткою, акторкою, продюсеркою та підприємицею Квін Латіфою, MilkPEP створив гумористичний ролик, щоб привернути увагу до сорому, якого зазнають споживачі молочних продуктів, і до того, наскільки сором за молоко проникає в суспільство. Цей меседж буде посилено завдяки комплексній диджитал кампанії та залученню інфлюенсерів, зокрема таких знаменитостей, як реперка Cardi B та співачка Келіс, яка виконує пісню «Milkshake».

https://www.youtube.com/watch?v=RDG1FmSnwEQ&ab_channel=OK2MILK

«Якщо ви споживач молока, вам має бути соромно — я впевнена, що ви все ще любите сир на піці, — сказала захисниця молока Квін Латіфа. — А якщо ви зіткнулися з молочним соромом, є спільнота для вас. Незалежно від того, чи можете ви віддати лише 1%, 2% або всього себе, рух потребує, щоб ви вийшли з коробки. Разом ми можемо зробити так, щоб мілкшеймінг залишився в минулому».

«92% американських домогосподарств споживають молочне молоко, проте мілкшеймінг поширений по всій країні, — сказав генеральний директор MilkPEP Інь Вун Рані. — Ця ініціатива має на меті висвітлити, наскільки смішними стали реакції на вживання класичного молока OG, і водночас заохотити громадськість до того, що це нормально — сказати «так» молочним продуктам».

«Після запуску нашого фальшивого бренду альтернативного молока Wood Milk разом з Обрі Плаза ми стали свідками явища сорому за молоко і побачили творчу можливість, — розповів директор GALE з питань бренду та досвіду Вінстон Бінч. — Хоча коров’яче молоко не для всіх, соромити людей за те, що вони його п’ють, комічно абсурдно».

100% всіх надходжень від продажу сувенірної продукції OK2Milk (до $10 000) буде передано Stomp Out Bullying — організації, яка займається запобіганням кібербулінгу та просвітницькою діяльністю проти гомофобії, дискримінації ЛГБТК+, расизму та ненависті.

Розкажіть друзям про новину