Кумедні звички біля банкоматів надихнули переосмислити бачення безпеки
05 Тра 2025, 10:49

Кумедні звички біля банкоматів надихнули переосмислити бачення безпеки

Банкомати на вулиці часто змушують людей відчувати себе вразливими. Щоб захиститися, вони вигадують власні, подекуди кумедні способи безпеки: прикривати клавіатуру, вводячи паролі, постійно озиратися чи просити знайомих постояти поруч. Саме ці звички надихнули агенцію TBWA Peru на створення кампанії «Guardians of the ATM».

Ця кампанія — одночасно і данина поваги, і грайливий погляд на повсякденну поведінку клієнтів. У ній зображено образи анонімних людей, які інтуїтивно наглядають один за одним біля банкоматів. Кожен із них втілює головну обіцянку банку BCP: «Ми ставимося до вашої безпеки більш серйозно».

Кампанія — це не лише про безпеку. Вона про довіру. Про те, як потреба породжує звички, і як ці звички, якими б абсурдними вони не здавалися, відображають саме те, чого люди очікують від свого банку.

Кампанія є частиною ширших зусиль BCP, спрямованих на посилення безпеки клієнтів. Вони передбачають постійне навчання з кібербезпеки, практичні поради щодо запобігання шахрайству, а також нові вдосконалені функції захисту у мобільному банкінгу.

Таким чином, банк не просто визнає звички клієнтів, але й перетворює їх на основу комунікації, яка будує справжню довіру.

Розкажіть друзям про новину