18 Кві 2024, 12:56

Креативники створили шрифт зі справжніх фекалій

У рік виборів у Великій Британії, коли сила думки виборців досягає свого піку, альянс креативних індустрій Central Office of Public Interest (COPI) мобілізує громадськість, щоб допомогти запобігти скиданню нечистот раз і назавжди — за допомогою тих самих стоків, які компанії, що займаються водопостачанням, скидають у британські води.

Кампанія «Smear Campaign», розроблена агенцією AMV BBDO, привернула увагу до впливу скидання нечистот у неприпустимий спосіб, використовуючи гіперреалістичний шрифт, виготовлений з екскрементів та інших неочищених продуктів каналізації у всій їхній огидній красі.

Останні дані Агентства з охорони довкілля показують, що у 2023 році водопостачальні компанії скидали неочищені стічні води в річки та моря Англії 3,6 мільйона годин — це еквівалентно в середньому 1 271 витоку на день. З 2022 року кількість витоків стічних вод, що містять людські відходи, вологі серветки та презервативи, зросла вдвічі порівняно з 2022 роком.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Використовуючи дані про скидання нечистот у реальному часі, COPI та AMV BBDO спроєктували своє повідомлення на знакові пам’ятки біля каналізаційних відводів, а також на білборди біля парламенту та у постраждалих районах.

Хамфрі Міллес, засновник Central Office of Public Interest, сказав: «У країні, де опитування показують, що скидання стічних вод відіграє велику роль у тому, як люди проголосують на майбутніх виборах, ми перетворюємо складне питання на прості факти. Іноді, якщо ви хочете, щоб люди очистили свої вчинки, ви повинні грати брудно».

Основний шар нецензурного шрифту зроблений з екскрементів, які мають різні форми, розміри та текстури. Щоб зробити його ще більш в’язким, до нього додали шари каналізаційних відходів, включаючи екскременти, шматки застиглих жирів і піни, органічні речовини, що розкладаються, туалетний папір, викинуті старі презервативи, брудну штукатурку, личинки і мухи (і це лише деякі з них).

Артдиректор AMV BBDO Маріо Керкстра, сказав: «Ми вирушили до різних водойм, щоб самостійно зібрати неочищені стічні води. Потім ми використали знайдений набір елементів як референс для створення шрифту та його численних компонентів. Було важливо, щоб з точки зору артдиректора безліч текстур, форм і кольорів виглядали якомога реалістичніше».

Окрім постерів зовнішньої реклами, кампанія буде розміщена в інших відповідних засобах масової інформації, включаючи постери в місцях забруднення річок і навіть оголошення над громадськими туалетами.

Повідомлення кампанії спрямовують людей на вебсайт, де вони можуть дізнатися, чи чисті руки у їхнього депутата. Відвідувачам сайту пропонується підписати петицію з вимогою встановити конкретну дату для викорінення нечистот з британських водних шляхів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео