Креативники створили проєкт, де бренди розповідають про бізнеси під час війни
07 Лис 2022, 12:48

Креативники створили проєкт, де бренди розповідають про бізнеси під час війни

Креативна агенція BBDO Ukraine ініціювала проєкт Made Under Fire про бізнеси в умовах війни та незламних людей. Українські бренди зможуть поділитися історією своєї битви за ситу, щасливу та незалежну Україну в унікальному варкоді, який створить агентство.

«Ресторан з фірмовою стравою ПІД соусом бешамель, швейна фабрика, одяг ПІД відомим брендом, улюблена кав’ярня в будівлі ПІД егідою ЮНЕСКО, теплий хліб ПІД твоїм домом… Все опинилося ПІД: під вогнем та ворожими обстрілами. Багато компаній та підприємців пройшли доленосний шлях боротьби, важких рішень, роботи в прифронтовій зоні та довгих релокацій. Для них логістика – карта бойових дій. Щодня вони виходять на бій, відчиняючи свої двері та запускаючи виробництво». – сказала команда агентства.

До проєкту вже доєднались кондитерський бренд Yarych та виробник меленої і зернової кави Buco. Ініціатори закликали розказати про себе.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину