Креативники створили проєкт, де бренди розповідають про бізнеси під час війни
07 Лис 2022, 12:48

Креативники створили проєкт, де бренди розповідають про бізнеси під час війни

Креативна агенція BBDO Ukraine ініціювала проєкт Made Under Fire про бізнеси в умовах війни та незламних людей. Українські бренди зможуть поділитися історією своєї битви за ситу, щасливу та незалежну Україну в унікальному варкоді, який створить агентство.

«Ресторан з фірмовою стравою ПІД соусом бешамель, швейна фабрика, одяг ПІД відомим брендом, улюблена кав’ярня в будівлі ПІД егідою ЮНЕСКО, теплий хліб ПІД твоїм домом… Все опинилося ПІД: під вогнем та ворожими обстрілами. Багато компаній та підприємців пройшли доленосний шлях боротьби, важких рішень, роботи в прифронтовій зоні та довгих релокацій. Для них логістика – карта бойових дій. Щодня вони виходять на бій, відчиняючи свої двері та запускаючи виробництво». – сказала команда агентства.

До проєкту вже доєднались кондитерський бренд Yarych та виробник меленої і зернової кави Buco. Ініціатори закликали розказати про себе.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину