Креативна агенція BBDO Ukraine ініціювала проєкт Made Under Fire про бізнеси в умовах війни та незламних людей. Українські бренди зможуть поділитися історією своєї битви за ситу, щасливу та незалежну Україну в унікальному варкоді, який створить агентство.
«Ресторан з фірмовою стравою ПІД соусом бешамель, швейна фабрика, одяг ПІД відомим брендом, улюблена кав’ярня в будівлі ПІД егідою ЮНЕСКО, теплий хліб ПІД твоїм домом… Все опинилося ПІД: під вогнем та ворожими обстрілами. Багато компаній та підприємців пройшли доленосний шлях боротьби, важких рішень, роботи в прифронтовій зоні та довгих релокацій. Для них логістика – карта бойових дій. Щодня вони виходять на бій, відчиняючи свої двері та запускаючи виробництво». – сказала команда агентства.
До проєкту вже доєднались кондитерський бренд Yarych та виробник меленої і зернової кави Buco. Ініціатори закликали розказати про себе.