Сміливі ідеї, інклюзивність та ШІ: креативників запрошують на безкоштовну конференцію
10 Чер 2025, 11:59

Сміливі ідеї, інклюзивність та ШІ: креативників запрошують на безкоштовну конференцію

26 червня відбудеться безоплатна міжнародна конференція Lastivka, організована школою популярної культури Skvot. Спікери із пʼяти країн говоритимуть про креатив, який змінює індустрію.

Lastivka — щорічна міжнародна конференція від школи популярної культури Skvot. Створена для креативників, які не наздоганяють тренди, а створють їх. У фокусі — ідеї, які рухають світ уперед. Спікери з США, Німеччини, Іспанії, Нідерландів та України говоритимуть про сміливі ідеї, колаборації, інклюзивність, ШІ та нові технології. А також — про виклики та можливості української креативної галузі.

У програмі — лекції та open talks із креативниками, чиї проєкти змінили індустрію:

  • Фернандо Мачадо — маркетинг-директор, який працював із Dove, Burger King, Call of Duty і отримав понад 160 «Каннських левів»;
  • Раман Джафарі — ілюстратор, аніматор, режисер, який створив кліпи для Coldplay, Елтона Джон та Дуа Ліпи;
  • Едуардо Маркес — головний креативний директор Publicis Groupe Benelux, володар понад 400 нагород, серед яких Cannes Lions, D&AD, Clio, One Show;
  • Ліза Енебіс — креативна директорка й партнерка Studio Dumbar/DEPT®, яка працювала з OpenAI, Instagram, Google, MTV та Adidas;
  • Валентин Панюта — CEO HyperNormal, креативний директор United24 media, еx-CEO та бренд-лідер у Fedoriv;
  • Віктор Шкурба — засновник і креативний директор ISD Group, серед клієнтів: P&G, Philips, Bayer, Western Union;
  • Олег Томін — засновник BAF, режисер і власник TOMIN.FILM, який створив рекламу для МХП, Люксоптика, Roshen, АВК, Lifecell, Work.ua, Prostor;
  • Олександра Дорогунцова — креативна директорка Banda, яка разом із командою створювала брендинг Чорнобиля, кампанії для ОККО, «Ти як?», «Люксоптики»;
  • Представники українських бригад «Азов», «Хартія» та «Вовки да Вінчі».

Цьогоріч на одному екрані — Нью-Йорк та Київ. Модеруватимуть подію з двох креативних континентів:

  • Марія Василенко, бренд-стратегиня, яка розвиває lifestyle-напрям в BSE Global (США)
  • Євгеній Зінгерман, бренд- і комунікаційний стратег, Chief Strategy Officer у Netpeak Agency (Україна).

У межах конференції відбудеться благодійний збір на підтримку напряму «Освіта та наука» платформи UNITED24. Ціль — зібрати 500 000 грн. Підтримати ініціативу можна під час онлайн-трансляції.

Участь безоплатна за умови реєстрації на сайті. Мова заходу: англійська та українська.

Розкажіть друзям про новину