Креативна колаборація для подарунків партнерам від BRO: creative agency
31 Гру 2024, 10:47

Креативна колаборація для подарунків партнерам від BRO: creative agency

Запаритись чи надіслати щось банальне? Щороку перед партнерами у будь-якому бізнесі з’являється виклик новорічно-різдвяних подарунків. Як подякувати за співпрацю та привітати зі святами так, щоб це запам’яталось? Команда BRO: creative agency ділиться своєю ідеєю.

Обрати шлях небанальних подарунків, наповнених концепцією і сенсами — це майже цілий новий проєкт, яким можна здивувати партнерів. А якщо ви з ними справжні bro, то й подарунки мають відрізнятися своїми меседжами.

Щоб не лише словами, а й наочно показати особливість кожного бренду, їхньої SMM чи PR стратегії, BRO: creative agency створили колаборацію з талановитою українською ілюстраторкою, Skvot-менторкою Альоною Логвиновою.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Між BRO: та Альоною стався метч: ілюстраторці вдалося відобразити деталі кожного партнерства. Години, витрачені на знайомство з брендами, втілилися у живих кастомних постерах.

До прикладу, бунтівний настрій бренду молока для барист Mr.White ожив у бренд-герої — бику, який творить крутий лате-арт. А надихаюча й чуттєва італійська історія Marengo стала парою закоханих на келиху ігристого. 

На постері для бренду ЛІМО з’явилися найкращі люди у світі, для яких створюється морозиво бренду. Для цього навіть відтворили core-ідею smm-стратегії для бренду Пирятин, у якій моделі — корівки. 

Подарунки зі сенсом для кожного партнера — це спосіб подякувати за якісну співпрацю та налагодити зв’язок напередодні нового року. А ще — це можливість створювати колаборації із талановитими українцями, щоб про них дізнавалися якомога більше людей. У будь-якому випадку запарюватися над подарунками чи ні — вирішувати вашому бізнесу. Однак ті почуття та враження, які принесуть кастомні речі, варті будь-якого часу та зусиль.


Розкажіть друзям про новину