Запаритись чи надіслати щось банальне? Щороку перед партнерами у будь-якому бізнесі з’являється виклик новорічно-різдвяних подарунків. Як подякувати за співпрацю та привітати зі святами так, щоб це запам’яталось? Команда BRO: creative agency ділиться своєю ідеєю.
Обрати шлях небанальних подарунків, наповнених концепцією і сенсами — це майже цілий новий проєкт, яким можна здивувати партнерів. А якщо ви з ними справжні bro, то й подарунки мають відрізнятися своїми меседжами.
Щоб не лише словами, а й наочно показати особливість кожного бренду, їхньої SMM чи PR стратегії, BRO: creative agency створили колаборацію з талановитою українською ілюстраторкою, Skvot-менторкою Альоною Логвиновою.
Між BRO: та Альоною стався метч: ілюстраторці вдалося відобразити деталі кожного партнерства. Години, витрачені на знайомство з брендами, втілилися у живих кастомних постерах.
До прикладу, бунтівний настрій бренду молока для барист Mr.White ожив у бренд-герої — бику, який творить крутий лате-арт. А надихаюча й чуттєва італійська історія Marengo стала парою закоханих на келиху ігристого.
На постері для бренду ЛІМО з’явилися найкращі люди у світі, для яких створюється морозиво бренду. Для цього навіть відтворили core-ідею smm-стратегії для бренду Пирятин, у якій моделі — корівки.
Подарунки зі сенсом для кожного партнера — це спосіб подякувати за якісну співпрацю та налагодити зв’язок напередодні нового року. А ще — це можливість створювати колаборації із талановитими українцями, щоб про них дізнавалися якомога більше людей. У будь-якому випадку запарюватися над подарунками чи ні — вирішувати вашому бізнесу. Однак ті почуття та враження, які принесуть кастомні речі, варті будь-якого часу та зусиль.