Креатив проти упереджень: настільна гра стала інструментом соціального маркетингу
26 Чер 2025, 12:23

Креатив проти упереджень: настільна гра стала інструментом соціального маркетингу

26 червня світ відзначає День «Підтримай, а не карай» — міжнародну ініціативу, що закликає до впровадження політики щодо наркотиків, заснованої на принципах охорони здоров’я, підтримки та прав людини.

Щоб привернути увагу французького суспільства до сенсу цього дня, агенція Orès France спільно з Fédération Addiction запустили креативну кампанію, яка руйнує стереотипи та відкриває простір для важливої розмови. У її центрі — гра-відгадка «Who is Using?», натхненна класичними настільними іграми.

«Who is Using?» переосмислює класичну настільну гру. Кожен гравець повинен відгадати персонажа на картці іншого, ставлячи запитання, поки не зрозуміє, чи є його персонаж залежним. Відповідь завжди стає несподіванкою. Вони всі залежні. За кожною карткою ховається особиста історія, натхненна реальними подіями. Саме тут гра закінчується, і починається усвідомлення: залежність може стосуватися будь-кого, незалежно від віку, статусу чи зовнішності.

Ця кампанія делікатно, але впевнено показує: наша сила — в розумінні, а не в осуді. І саме підтримка, а не покарання, має стати основою нової суспільної політики.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео