Останніми роками Kraft Mac & Cheese провела кілька маркетингових кампаній.
До Дня святого Валентина компанія випустила рожеву версію свого популярного продукту із карамельною глазур’ю. Він також співпрацював із компанією з виробництва морозива Van Leeuwen для виробництва макаронів та морозива зі смаком сиру.
Не всі ці трюки пішли так, як планувалося. Наприкінці 2020 року Kraft Mac & Cheese закликала представників громадськості «send noods» своїм близьким, маючи на увазі сині коробки, наповнені макаронами, а не нюдси. Незважаючи на гру слів, деякі люди вважали повідомлення неприйнятним. Бренд видалив кампанію зі своїх соціальних каналів.
Тепер Kraft Mac & Cheese повернувся у партнерстві з рекламною агенцією Johannes Leonardo.
Коротше кажучи, Kraft звернувся до McDonald’s із проханням додати Mac & Cheese у його БігМак. І звертається до споживачів за допомогою.
«Протягом багатьох років ми бачили, як наші шанувальники додають Kraft Mac & Cheese у свої гамбургери, не виходячи з дому», — заявила Крістіна Браун, заступник бренд-менеджера компанії Kraft Heinz. «Ми віримо, що настав час змін, і ми сподіваємося, що найкультовіший бургер Америки БігМак стане додавати найважливіші макарони з усіх».
Люди, зацікавлені у підтримці Kraft, можуть відвідати сайт WheresTheMac.com, який містить заздалегідь написані твіти з проханнями до мережі ресторанів, а також посилання на відправлення корпоративного відгуку McDonald’s. Kraft винагородить учасників кампанії безкоштовною коробкою Mac & Cheese.
Це не перший раз, коли Kraft жартує про Mac & Cheese та БігМак. Два роки тому бренд твітнув McDonald’s, питаючи, чи можна зробити великі макарони та називати їх «БігМак».
У відповідь McDonald’s написав у Twitter, що перевірить ситуацію у своєму юридичному відділі. Результат: «сказали ні».
Hey @mcdonalds. You cool if we do our own Big Mac®? pic.twitter.com/0qUJ2hFMww
— Kraft Mac & Cheese (@kraftmacncheese) September 9, 2020