11 Вер 2023, 10:33

Kraft Heinz наповнив шкільні підручники снеками і створив нові предмети

Kraft Heinz та рекламним агентством Mischief @ No Fixed Address розробили чудернацьку суміш з брендів для своєї останньої ініціативи про повернення до школи.

В освітній ініціативі беруть участь чотири підручники FUNdamental та низка харчових брендів, готових приєднатися до шкільної вечірки. І ці підручники не лише про A, B, C — у них є соки Capri Sun, снеки Lunchables, желатинові десерти Jell-O та макарони з сиром від Kraft Mac & Cheese, які вишикувалися в лінію у навчальній програмі.

Кампанія має на меті перетворити навчання на веселу (і смачну) пригоду та відродити бажання до навчання серед юних умів.

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

Серія складається з чотирьох назв: «Jiggleometry», «Stackonomics», «Nibbleonomy» та «Slurpstory». Кожна з них супроводжується дотепними підказками, які пов’язують відповідну закуску з її темою.

Наприклад, «Stackonomics» досліджує світ економіки за допомогою Lunchables, тоді як «Nibbleonomy» пропонує використати локшину, коли справа доходить до вивчення космосу за допомогою Mac & Cheese.

Проте, ці зусилля не обійшлися без критики. З’явилися занепокоєння щодо потенційного впливу повідомлень брендів на вразливих молодих учнів, а також щодо наслідків інтеграції харчових брендів в освіту з точки зору поживних речовин.

Батьки, зацікавлені в цьому освітньому експерименті, можуть отримати ці підручники безкоштовно. Kraft Heinz також зобов’язується пожертвувати 10 доларів неприбутковій організації First Book, яка відстоює ідею освітньої рівності.

Компанія також робить додатковий одноразовий внесок у розмірі 50 000 доларів на користь організації First Book.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео