Kraft Heinz наповнив шкільні підручники снеками і створив нові предмети
11 Вер 2023, 10:33

Kraft Heinz наповнив шкільні підручники снеками і створив нові предмети

Kraft Heinz та рекламним агентством Mischief @ No Fixed Address розробили чудернацьку суміш з брендів для своєї останньої ініціативи про повернення до школи.

В освітній ініціативі беруть участь чотири підручники FUNdamental та низка харчових брендів, готових приєднатися до шкільної вечірки. І ці підручники не лише про A, B, C — у них є соки Capri Sun, снеки Lunchables, желатинові десерти Jell-O та макарони з сиром від Kraft Mac & Cheese, які вишикувалися в лінію у навчальній програмі.

Кампанія має на меті перетворити навчання на веселу (і смачну) пригоду та відродити бажання до навчання серед юних умів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Серія складається з чотирьох назв: «Jiggleometry», «Stackonomics», «Nibbleonomy» та «Slurpstory». Кожна з них супроводжується дотепними підказками, які пов’язують відповідну закуску з її темою.

Наприклад, «Stackonomics» досліджує світ економіки за допомогою Lunchables, тоді як «Nibbleonomy» пропонує використати локшину, коли справа доходить до вивчення космосу за допомогою Mac & Cheese.

Проте, ці зусилля не обійшлися без критики. З’явилися занепокоєння щодо потенційного впливу повідомлень брендів на вразливих молодих учнів, а також щодо наслідків інтеграції харчових брендів в освіту з точки зору поживних речовин.

Батьки, зацікавлені в цьому освітньому експерименті, можуть отримати ці підручники безкоштовно. Kraft Heinz також зобов’язується пожертвувати 10 доларів неприбутковій організації First Book, яка відстоює ідею освітньої рівності.

Компанія також робить додатковий одноразовий внесок у розмірі 50 000 доларів на користь організації First Book.

Розкажіть друзям про новину