Kraft Heinz та рекламним агентством Mischief @ No Fixed Address розробили чудернацьку суміш з брендів для своєї останньої ініціативи про повернення до школи.
В освітній ініціативі беруть участь чотири підручники FUNdamental та низка харчових брендів, готових приєднатися до шкільної вечірки. І ці підручники не лише про A, B, C — у них є соки Capri Sun, снеки Lunchables, желатинові десерти Jell-O та макарони з сиром від Kraft Mac & Cheese, які вишикувалися в лінію у навчальній програмі.
Кампанія має на меті перетворити навчання на веселу (і смачну) пригоду та відродити бажання до навчання серед юних умів.
Серія складається з чотирьох назв: «Jiggleometry», «Stackonomics», «Nibbleonomy» та «Slurpstory». Кожна з них супроводжується дотепними підказками, які пов’язують відповідну закуску з її темою.

Наприклад, «Stackonomics» досліджує світ економіки за допомогою Lunchables, тоді як «Nibbleonomy» пропонує використати локшину, коли справа доходить до вивчення космосу за допомогою Mac & Cheese.


Проте, ці зусилля не обійшлися без критики. З’явилися занепокоєння щодо потенційного впливу повідомлень брендів на вразливих молодих учнів, а також щодо наслідків інтеграції харчових брендів в освіту з точки зору поживних речовин.
Батьки, зацікавлені в цьому освітньому експерименті, можуть отримати ці підручники безкоштовно. Kraft Heinz також зобов’язується пожертвувати 10 доларів неприбутковій організації First Book, яка відстоює ідею освітньої рівності.
Компанія також робить додатковий одноразовий внесок у розмірі 50 000 доларів на користь організації First Book.