11 Вер 2023, 10:33

Kraft Heinz наповнив шкільні підручники снеками і створив нові предмети

Kraft Heinz та рекламним агентством Mischief @ No Fixed Address розробили чудернацьку суміш з брендів для своєї останньої ініціативи про повернення до школи.

В освітній ініціативі беруть участь чотири підручники FUNdamental та низка харчових брендів, готових приєднатися до шкільної вечірки. І ці підручники не лише про A, B, C — у них є соки Capri Sun, снеки Lunchables, желатинові десерти Jell-O та макарони з сиром від Kraft Mac & Cheese, які вишикувалися в лінію у навчальній програмі.

Кампанія має на меті перетворити навчання на веселу (і смачну) пригоду та відродити бажання до навчання серед юних умів.

Серія складається з чотирьох назв: «Jiggleometry», «Stackonomics», «Nibbleonomy» та «Slurpstory». Кожна з них супроводжується дотепними підказками, які пов’язують відповідну закуску з її темою.

Наприклад, «Stackonomics» досліджує світ економіки за допомогою Lunchables, тоді як «Nibbleonomy» пропонує використати локшину, коли справа доходить до вивчення космосу за допомогою Mac & Cheese.

Проте, ці зусилля не обійшлися без критики. З’явилися занепокоєння щодо потенційного впливу повідомлень брендів на вразливих молодих учнів, а також щодо наслідків інтеграції харчових брендів в освіту з точки зору поживних речовин.

Батьки, зацікавлені в цьому освітньому експерименті, можуть отримати ці підручники безкоштовно. Kraft Heinz також зобов’язується пожертвувати 10 доларів неприбутковій організації First Book, яка відстоює ідею освітньої рівності.

Компанія також робить додатковий одноразовий внесок у розмірі 50 000 доларів на користь організації First Book.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео