Кожен зможе стати Дженніфер Лопес завдяки ШІ та Virgin Group
29 Чер 2023, 12:08

Кожен зможе стати Дженніфер Лопес завдяки ШІ та Virgin Group

Посунься, ChatGPT, Jen. AI – гра слів, що означає «генеративний штучний інтелект», вже з’явився в чаті круїзної компанії Virgin Group.

У новій рекламній кампанії Virgin Voyages круїзний лайнер є не єдиним, заради чого Дженніфер Лопес піднімається на борт.

У рекламі співачка стала першою знаменитістю, яка віддала своє лице програмі штучного інтелекту для створення Jen. AI, віртуальної версії Джей Ло, що працює на основі ШІ та запрошує людей до плавання у відкритому морі. У рамках кампанії споживачі можуть створювати власні запрошення за допомогою інструменту Jen. AI на сайті компанії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У ролику Джей Ло спокусливим голосом представляється головним спеціалістом Virgin Voyages і запрошує людей на борт корабля.

«З творчої точки зору нам подобається, що це змушує вас сміятися і триматиме вас залученими від початку до кінця фільму, коли ви надсилаєте запрошення за участю Jen. AI всім своїм друзям», – сказав Натан Розенберг, головний бренд-офіцер Virgin Voyages.

Створена у партнерстві з креативним агентством VMLY&R, кампанія спирається на існуюче партнерство між Virgin Voyages та Лопес, яке розпочалося у 2021 році. Згідно з рейтингом читацьких симпатій Condé Nast Traveler за 2022 рік, 77% мандрівників рекомендують подорожувати з Virgin Voyages, а не з іншими круїзними компаніями.

«Завдяки цій дико креативній ідеї від VMLY&R ми одночасно використовуємо і жартуємо над світом штучного інтелекту. Ця ідея об’єднує інноваційне та ігрове використання технології штучного інтелекту, а також глобальну ікону та суперзірку, – сказав Розенберг. – Jen. AI дає кожному доступ до Дженніфер, щоб допомогти зібрати своїх близьких разом, перестати вигадувати відмовки і відправитися у відпустку всього життя».

«Ми всі хочемо відзначати події в житті, і немає кращого способу відзначити, ніж Virgin Voyage, але ми знаємо, що життя насичене, і важко зібрати команду разом, щоб все це відбулося, – сказав Раян МакМанус, головний креативний директор VMLY&R у Північній Америці. – Зважаючи на всі події навколо штучного інтелекту, ми вирішили створити щось, що може допомогти запросити світ на Voyage. Зустрічайте Jen. AI. Своєрідна ШІ-версія Дженніфер Лопес, створена для того, щоб запросити ваших друзів і родину до святкової подорожі. Бо хто може відмовити Джей Ло?».

Розкажіть друзям про новину