17 Кві 2023, 17:38

Комунікація в умовах війни: кейс бренду Bergader

Кохання проходить випробування війною — українцям доводиться чекати близьких із фронту та рідних, що роз’їхалися по різних містах і країнах, тому команда Ardis Group створила активність, яка була б доступною для всіх і передавала відчуття присутності та підтримки. 

Про кампанію

Щоб нагадати українцям про важливість любові до себе та силу справжнього кохання до найрідніших, команда Ardis Group запустила романтичний спецпроєкт та провела активації в соціальних мережах і на двох радіостанціях — Хіт FM та Kiss FM. Слухачам дали можливість освідчитися в почуттях у партнерстві з одним із найбільших радіохолдингів України TAVR Media і брендом німецьких сирів із сімейними цінностями Bergader, який компанія розвиває на українському ринку.

Кращий результат — це емоція, яку викликає у споживача бренд. Bergader — амбасадор нових смакових емоцій в Україні, такою є і комунікація зі споживачами: емоційною та нетривіальною.
Назар Максимець
маркетинг-директор Ardis Group

Вибір каналу комунікацій 

В умовах відключень світла та постійних тривог мешканці великих міст почали частіше користуватись власними авто. Радіо, яке все більше стали слухати українці, є одним із найбільш доступних каналів комунікації зі споживачами. І перше, про кого ми думаємо під час повітряних тривог, — рідні та найдорожчі.

Механіка активності

Зареєстровані на сайті слухачі залишали свої теплі слова кохання, підтримки та почуттів. 10 лютого зізнання українців транслювались у режимі реального часу на радіо. Для найтепліших історій приготували смачний та затишний кошик із сиром, свічками, теплим коциком та келихами. Цим створили атмосферу спокою та комфорту, яка потрібна кожному в цей важкий час.

Життя продовжується, українці продовжують закохуватись, зустрічатись, влаштовувати романтичні вечері, готові долучатися до теплих ініціатив та на всю країну транслювати свою любов до найрідніших, навіть у такий складний період, тому це все зараз на часі.
Володимир Педорич
комерційний директор TAVR Media

У соціальних мережах команда Ardis Group ініціювала конкурс з розіграшем набору сирів від Bergader, ігристого, затишного набору свічок, коцика, буклета з рецептами і романтичного плейлиста серед усіх підписників сторінки Bergader в Instagram.

Активація отримала теплу підтримку від лідерів думок та блогерів, які готували романтичні страви: піцу з сиром Mini Brie та грушею у вигляді серця, легкий салат з руколою, хамоном, пікантним Edelpilz та спагеті з вершковим соусом на основі Bavaria Blu.

 Результати кампанії

  • понад 3 млн слухачів почули освідчення в коханні;
  • показник 7 середньої частоти контакту з рекламним повідомленням;
  • охоплення на радіо склало 27% від населення віком 12-65 років;
  • у діджиталі охоплення близько 1,5 млн людей;
  • кількість показів банерів на сайтах Kiss FM та Xit FM перевищила 150 тис.;
  • у соціальних мережах охопили 170 тис. користувачів;
  • загальні перегляди розіграшу на соціальних сторінках Bergader досягли 290 тис.
Час коли успішність маркетингу в компаніях визначалась лідами, позаду. Наразі актуальна спорідненість із філософією бренду, емоція в комунікації і довіра. І нашим спецпроєктом ми досягли цієї мети.
Назар Максимець
маркетинг-директор Ardis Group

Розкажіть друзям про новину

Нове відео