Компанії чомусь публікують у Twitter пости з одного слова
02 Вер 2022, 14:17

Компанії чомусь публікують у Twitter пости з одного слова

Немов із нізвідки такі гучні імена, як LEGO, Wikipedia, NASA, Domino’s Pizza, Microsoft та Adobe, у четвер на платформі Twitter опублікували загадкові твіти, які складаються з одного слова.

Ці короткі повідомлення зазвичай узагальнювали суть цих брендів, наприклад, NASA написало слово “всесвіт”, а Adobe – “креативність”.

Походження цих твітів викликає подив, але дехто припускає, що все почалося із залізничної компанії Amtrak, яка просто заявила “поїзди” рівно о 15:00 за східним часом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Пост міг бути випадковим, але є також шанс, що він міг бути натхненний сумнозвісним твітом, який британський політик Ед Боллс розіслав 28 квітня 2011 року. Того дня Боллс лаконічно написав «Ед Боллз» у соціальній мережі. Зважаючи на все, твіт став настільки знаковим, що деякі люди в Інтернеті називають 28 квітня кожного року Днем Еда Болла.

Неважливо, що саме Боллс ненавмисно викликав цю зухвалу тенденцію більше десяти років тому, інші відомі акаунти підхватили її сьогодні. Якщо хтось просуває соціальні мережи бренду, це може бути найпростіший трюк.

Ось приклади, як бренди розповідають коротко про себе:

Розкажіть друзям про новину