02 Вер 2022, 14:17

Компанії чомусь публікують у Twitter пости з одного слова

Немов із нізвідки такі гучні імена, як LEGO, Wikipedia, NASA, Domino’s Pizza, Microsoft та Adobe, у четвер на платформі Twitter опублікували загадкові твіти, які складаються з одного слова.

Ці короткі повідомлення зазвичай узагальнювали суть цих брендів, наприклад, NASA написало слово “всесвіт”, а Adobe – “креативність”.

Походження цих твітів викликає подив, але дехто припускає, що все почалося із залізничної компанії Amtrak, яка просто заявила “поїзди” рівно о 15:00 за східним часом.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Пост міг бути випадковим, але є також шанс, що він міг бути натхненний сумнозвісним твітом, який британський політик Ед Боллс розіслав 28 квітня 2011 року. Того дня Боллс лаконічно написав «Ед Боллз» у соціальній мережі. Зважаючи на все, твіт став настільки знаковим, що деякі люди в Інтернеті називають 28 квітня кожного року Днем Еда Болла.

Неважливо, що саме Боллс ненавмисно викликав цю зухвалу тенденцію більше десяти років тому, інші відомі акаунти підхватили її сьогодні. Якщо хтось просуває соціальні мережи бренду, це може бути найпростіший трюк.

Ось приклади, як бренди розповідають коротко про себе:

Розкажіть друзям про новину

Нове відео