Компанія з продажу іграшок представила першу рекламу, створену нейромережею Sora
27 Чер 2024, 11:01

Компанія з продажу іграшок представила першу рекламу, створену нейромережею Sora

Американська компанія з продажу іграшок Toys «R» Us створила, як вона стверджує, перший рекламний ролик з використанням нового ШІ-інструменту перетворення тексту у відео Sora від OpenAI.

Sora може генерувати відео тривалістю до однієї хвилини на основі текстових підказок.

Продакшн-відділ компанії Toys «R» Us Studios у партнерстві з креативним агентством Native Foreign зняв ролик, який розповідає про те, як засновник Чарльз Лазарус створив бренд і його маскота — жирафа Джеффрі.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Sora дозволила створити контент всього за кілька тижнів, якраз до прем’єри на Каннських левах, продемонструвавши, як маркетологи можуть заощадити час і гроші, використовуючи інструменти генеративного штучного інтелекту.

«Креативна індустрія переживає ренесанс, як і Toys «R» Us, — сказав головний креативний директор Native Foreign Нік Клеверов. — Завдяки Sora ми змогли розповісти цю неймовірну історію з надзвичайною швидкістю та ефективністю. Toys «R» Us — ідеальний бренд для реалізації цієї ШІ-стратегії, і ми раді співпрацювати з їхньою творчою командою, щоб допомогти очолити наступну хвилю інноваційного сторітелінгу».

Розкажіть друзям про новину