27 Чер 2024, 11:01

Компанія з продажу іграшок представила першу рекламу, створену нейромережею Sora

Американська компанія з продажу іграшок Toys «R» Us створила, як вона стверджує, перший рекламний ролик з використанням нового ШІ-інструменту перетворення тексту у відео Sora від OpenAI.

Sora може генерувати відео тривалістю до однієї хвилини на основі текстових підказок.

Продакшн-відділ компанії Toys «R» Us Studios у партнерстві з креативним агентством Native Foreign зняв ролик, який розповідає про те, як засновник Чарльз Лазарус створив бренд і його маскота — жирафа Джеффрі.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Sora дозволила створити контент всього за кілька тижнів, якраз до прем’єри на Каннських левах, продемонструвавши, як маркетологи можуть заощадити час і гроші, використовуючи інструменти генеративного штучного інтелекту.

«Креативна індустрія переживає ренесанс, як і Toys «R» Us, — сказав головний креативний директор Native Foreign Нік Клеверов. — Завдяки Sora ми змогли розповісти цю неймовірну історію з надзвичайною швидкістю та ефективністю. Toys «R» Us — ідеальний бренд для реалізації цієї ШІ-стратегії, і ми раді співпрацювати з їхньою творчою командою, щоб допомогти очолити наступну хвилю інноваційного сторітелінгу».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео