«Тямиш щоразу що треба»: мережа супермаркетів підтримала інші бренди у Чорну п’ятницю
29 Лис 2023, 10:54

«Тямиш щоразу що треба»: мережа супермаркетів підтримала інші бренди у Чорну п’ятницю

Чорна пʼятниця — це не тільки про знижки, а ще й про кохання. У тому числі про кохання між брендами. Так, романтична історія розгорнулась у соцмережі X (та, що Twitter) між акаунтами VARUS та Нової Пошти. Підписники сторінок стали свідками пропозиції від НП, від якої неможливо відмовитись, і довгоочікуваного «Так» від мережі супермаркетів VARUS.

Милий ситуатив склався у відповідь на чорноп’ятничну комунікацію VARUS. У мережі подумали — а що, якщо у Чорну п’ятницю не робити ставку на жорстку конкуренцію, а об’єднатись та підтримати інші українські бренди? VARUS вирішив нагадати українцям, що будь-які покупки обов’язково варто відсвяткувати, замовивши смаколики з супермаркету.

Для цього створили серію креативів у соціальних мережах. На сторінці в X єднальні слогани до Чорної п’ятниці заримували у кумедні віршики.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Користувачам Facebook мережа VARUS запропонувала впізнати відомі українські компанії за фірмовими кольорами та слоганами. На зображеннях зашифрували інтернет-магазини EVA, Цитрус, ROZETKA, Нова Пошта та Comfy, а всю колаборацію об’єднали кодовим словом — «Тямиш».

Ось приклади комунікації VARUS про EVA та ROZETKA з Facebook-сторінки мережі:

Розкажіть друзям про новину