Вже цієї весни стартував перший семестр Коледжу креативних комунікацій BENCH. Це новаторський освітній проєкт від креативного комунікаційного агентства BRO:, що працює з національними брендами впродовж 5-ти років.
Чому саме «коледж», що у нього спільного з Гоґвортсом, хто навчатиме студентів і до чого тут нічний брейншторм — дізнавайтеся в нашому матеріалі.
BENCH (у перекладі з англійської та з метафоричної) — лава. Для тих, кому важливо не сидіти в резерві, а самостійно обирати своє майбутнє.
Зокрема — для beginner-, middle-спеціалістів, що вмотивовані опанувати нову професію і прокачати свої скіли. А також для досвідчених профі з різних сфер креативної індустрії (від маркетологів і комунікаційників до режисерів і дизайнерів), що вмотивовані ділитися своїм досвідом.
Чому саме «коледж»?
Одна з головних особливостей BENCH — атмосфера університету. Та сама, що заворожує через американські фільми 2000-х або британські романи в стилі dark academy.
Майбутні студенти Коледжу креативних комунікацій навіть отримуватимуть справжні листи про зарахування (так-так, майже як у «Гаррі Поттері»). Аби BENCH-girls і BENCH-boys не просто відчули себе трушними студентами, а й змогли доторкнутися до цього відчуття наживо.
Інша характерна ознака — структура, ідентична до класичного коледжу: складається з факультетів, на кожному з яких — по кілька кафедр.
Відтак, на факультеті комунікацій вивчатимуть соціальні медіа, копірайтинг і PR. На факультеті маркетингу і брендингу — стратегічний маркетинг і бренд-менеджмент.
Факультет візуального контенту об’єднає кафедри комерційного продакшину і візуального контенту. Факультет дизайну — бренд-айдентику і диджитал-дизайн.
Також студенти матимуть матеріали для домашнього опрацювання. Йдеться не про класичні «домашні завдання», а про неокласичну практику з виходом за межі зони комфорту, спрямовану на засвоєння вивченого. З чесним фідбеком і підтримкою від викладачів.
Адже в цьому випадку «коледж» — не просто диференціація в назві. Це символ приналежності до ідейного ком’юніті: зі своїм гербом, бомберами, братствами та цінностями.
«Слід залишити слід»
Мета Коледжу креативних комунікацій — виховати нове покоління креативників, які вноситимуть інновації в український маркетинг. Головна задача — навчити студентів створювати проєкти не на папері, а в житті.
Про це говорить і BENCH-гасло: «Слід залишити слід».
На ньому базується також комунікація освітнього проєкту, у яку закладені принципи менторства та підтримки. Коли викладачі не обмежують у генеруванні та втіленні ідей, а підказують вектор розвитку. Коли студентів мотивує не конкуренція, а власна ціль. Бо саме так формується середовище, сприятливе для розвитку нового покоління креативників.
Покоління, що підкорює власний креатив.
Покоління, що вирішило залишити свій слід в історії цілої індустрії.
Навчання з перших уст: спікери та освітні програми
Основа BENCH-навчання — це знання, підкріплені практикою. А BENCH-спікерами є професіонали, які працюють з національними брендами та формують сучасну креативну індустрію.
Вже відомий перелік спікерів і навчальних програм першого семестру, що стартують цієї весни. Зокрема, планується два інтенсиви.
Режисерка Ліза Руда, яка працювала з McDonald’s, Nike, VOVK, Cher17, на інтенсиві «Режисерський тритмент: як (не) зняти рекламний ролик» розповість про пошук ідей, їх оформлення та презентацію перед клієнтами. Таким чином, аби сповна продемонструвати свій режисерський потенціал і підвищити шанси на перемогу в тендерах.
Працювати з інфлюенсерами від брифу до звіту навчить проєктна директорка BRO: Дарія Благовісна разом із бренд і PR-менеджеркою МХП (Наша Ряба, Бащинський, Döner Маркет тощо) Анастасією Біляковою-Бєльською.
Паралельно BENCH презентував лекторій, де спікери вичерпно діляться знаннями у форматі 20-хвилинних відео. Такі матеріали доступні для покупки з моменту появи на сайті — без попереднього набору студентів або окремих хвиль запуску. Тож кожен бажаючий може вже відкрити для себе лекції з огляду на свій професійний запит. Про те, як вигравати SMM-тендери і писати тексти, «підсвічуючи» сенси. Про маркетологічне дослідження без бюджету та нейромережі у роботі дизайнера. Про юридичну складову influence-маркетингу, комунікаційну стратегію та лекції на інші теми, якими буде наповнений лекторій упродовж року.
Погляд на освіту
BENCH пропонує місце для всіх, хто бажає віднайти себе у креативній сфері. Тому в Коледжі є кілька форм навчання: кейс-інтерв’ю, лекція, інтенсив і курс.
Всі вони об’єднані ефективною спеціально розробленою методологією, яка сприяє засвоєнню інформації. Але інтенсиви й курси також містять елементи гейміфікації, інтервальне повторення матеріалу та цікаві онлайн-практикуми.
Можете уявити нічний брейншторм для всесвітньо відомого бренду? BENCH готує для своїх студентів і таке. А, окрім цього, заохочує їх об’єднуватися й ділитися один з одним думками, досвідом, підтримкою. Що і підсилить навчальний процес і сприятиме формуванню потужного ком’юніті.
BRO: з кого починається BENCH
Історія BENCH’а розпочалася з креативного комунікаційного агентства BRO:. Ідея створити сучасну освітню платформу, де навчатимуться майбутні трендсетери українського маркетингу належить СЕО BRO: Тарасові Братченкові.
Саме агентство створює та реалізовує комунікаційні стратегії для національних FMCG-брендів з 2019-го року. Серед їхніх партнерів: KOBLEVO, Marengo, Philadelphia, МХП, Galicia, ЛІМО, Ябко та інші. Спочатку основним напрямом роботи BRO: був SMM-супровід. Згодом агентство розширилося: тепер також успішно реалізовує influence-маркетинг та PR-кампанії для брендів.
BRO: вже почали об’єднувати на BENCH’і креативних, амбітних, вільних творити та створювати. Ти теж можеш знайти своє місце серед них, щоб згодом пересісти на професійну лаву маркетингу.
Більш детально про навчання дізнавайся на сайті Коледжу креативних комунікацій.
Спойлер: ти отримаєш знання, які допоможуть тобі отримати свою першу роботу за BENCH-спеціальністю.