Knorr використав невдачі з доставкою їжі, щоб закликати людей готувати страви вдома
28 Лют 2025, 12:32

Knorr використав невдачі з доставкою їжі, щоб закликати людей готувати страви вдома

Напівзібрані бургери, розламані бурито та піца без сиру — фотографії таких невдалих замовлень стали надто поширеними в соціальних мережах, псуючи їжу, яку приносять холодною та несвіжою.

Але ідея кампанії бренду cоусів та приправ Knorr полягає в тому, щоб протиставити невдачі доставки фаст-фуду аналогічним стравам, які можна приготувати вдома так само швидко і правильно.

Близько 35% людей очікують доставку фаст-фуду протягом 30 хвилин, за даними брендів. Багато домашніх страв від Knorr можна приготувати приблизно за той самий час.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ви можете доставити краще, — йдеться в рекламі. — Спробуйте домашню кухню».

Кампанія є спільною роботою агентств MullenLowe U.K. та MullenLowe U.S. Зображення були взяті з реальних фотографій, розміщених в інтернеті споживачами, які були розчаровані своєю доставкою.

Розкажіть друзям про новину