Напівзібрані бургери, розламані бурито та піца без сиру — фотографії таких невдалих замовлень стали надто поширеними в соціальних мережах, псуючи їжу, яку приносять холодною та несвіжою.
Але ідея кампанії бренду cоусів та приправ Knorr полягає в тому, щоб протиставити невдачі доставки фаст-фуду аналогічним стравам, які можна приготувати вдома так само швидко і правильно.
Близько 35% людей очікують доставку фаст-фуду протягом 30 хвилин, за даними брендів. Багато домашніх страв від Knorr можна приготувати приблизно за той самий час.
«Ви можете доставити краще, — йдеться в рекламі. — Спробуйте домашню кухню».
Кампанія є спільною роботою агентств MullenLowe U.K. та MullenLowe U.S. Зображення були взяті з реальних фотографій, розміщених в інтернеті споживачами, які були розчаровані своєю доставкою.