McDonald’s перетворив жест набору тексту на свій логотип
15 Лип 2025, 11:19

McDonald’s перетворив жест набору тексту на свій логотип

McDonald’s представив кампанію «It’s in MyHands», яка втілює в життя потужний візуальний образ, заснований на повсякденній поведінці: ми всі взаємодіємо зі своїми телефонами, використовуючи обидва великі пальці, часто несвідомо відтворюючи симетрію, коли натискаємо, друкуємо та скролимо.

Цей жест друкування тексту двома великими пальцями — такий звичний і універсальний — став ідеальною основою для нового погляду на «М» McDonald’s. Розмістивши мобільний телефон по центру і обрамляючи його двома рівними великими пальцями, спрямованими всередину, органічно виникає форма знаменитих Золотих арок, створена не дизайном, а поведінкою.

Кампанія показує, що McDonald’s не просто на вашому екрані — він буквально у ваших руках. Будь то доступ до щоденних пропозицій, заробляння балів лояльності або замовлення на ходу, досвід є миттєвим, інтимним і активується великим пальцем. З цим візуальним зображенням як головним героєм «It’s in MyHands» стає більше, ніж просто заголовком — це символ контролю, доступу та власності в епоху застосунків.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео