McDonald’s представив кампанію «It’s in MyHands», яка втілює в життя потужний візуальний образ, заснований на повсякденній поведінці: ми всі взаємодіємо зі своїми телефонами, використовуючи обидва великі пальці, часто несвідомо відтворюючи симетрію, коли натискаємо, друкуємо та скролимо.
Цей жест друкування тексту двома великими пальцями — такий звичний і універсальний — став ідеальною основою для нового погляду на «М» McDonald’s. Розмістивши мобільний телефон по центру і обрамляючи його двома рівними великими пальцями, спрямованими всередину, органічно виникає форма знаменитих Золотих арок, створена не дизайном, а поведінкою.
Кампанія показує, що McDonald’s не просто на вашому екрані — він буквально у ваших руках. Будь то доступ до щоденних пропозицій, заробляння балів лояльності або замовлення на ходу, досвід є миттєвим, інтимним і активується великим пальцем. З цим візуальним зображенням як головним героєм «It’s in MyHands» стає більше, ніж просто заголовком — це символ контролю, доступу та власності в епоху застосунків.