Креативна агенція MassiveMusic Warsaw, що спеціалізується на звуковій ідентифікації брендів, розробила новаторську систему звукового брендингу для IKEA у Польщі. Проєкт побудований на унікальній концепції: звуки культових продуктів меблевого гіганта стали основою для комплексної системи аудіоідентифікації.
MassiveMusic поставили собі за мету створити систему звукової ідентичності, яка б лише кількома нотами виражала не лише меседж «A better designed home», а й цінності та філософію бренду.
Результатом став комплексний звуковий брендинг, який включає в себе головний звуковий логотип бренду, молодіжну версію для покоління Z, різдвяний варіант, два радіотреки для аудіореклами, аудіостикери для соцмереж і звуки меблів як елемент ДНК бренду.
Серце і душа IKEA б’ється всередині її товарів — і саме їхні звуки стали основою нової аудіоідентичності. MassiveMusic записали десятки товарів IKEA, серед яких іграшки, перечниці, порцелянові та дерев’яні миски, горщики для рослин, штори, коркові дошки та плетені органайзери. Із цих записів було створено колекцію з 250 семплів, які були використані для побудови як ритмічної частини, так і характерних мелодійних мотивів бренду.
Креатори зазначили, що ця ініціатива показує, як креативний підхід до звуку може підняти комунікацію бренду на абсолютно новий рівень як у рекламі, так і в повсякденній взаємодії з покупцями. У світі, де звук постійно оточує нас, узгодженість звукового шару стає такою ж важливою, як і візуальна послідовність.