Бренд рослинного м’яса Beyond Meat зробив Кім Кардаш’ян своїм «головним консультантом зі смаку» (Chief Taste Consultant).
«Я настільки вірю в місію Beyond Meat, що втрутилася, щоб допомогти зі своїм найбільшим надбанням — смаком», — сказала 41-річна зірка реаліті у 30-секундному відео веганської компанії, яке дебютувало у вівторок в Instagram співачки та соцмережах бренду.
У рекламі спочатку з’являється веганський бургер, розрізаний навпіл, який засновниця Skims підносіть до роту та робить вигляд, що жує його. Як зазначали багато користувачів соцмереж, бургер залишився неушкодженим.

«Вона навіть не вкусила бургер», — прокоментував один із користувачів.
Потім Кардаш’ян наколола виделкою фрикадельку на рослинній основі та просто піднесла її до обличчя.
«Це рослинне м’ясо не тільки неймовірно смачне, але й краще для вас і для планети», — сказала вона, продовжуючи імітувати жування.

«Ви не показали, що вона насправді споживає продукт… 🤷🏽♀️ Вона дійсно його їла?» — написав один критик, який був серед тих, хто стверджував, що реклама насправді змусила його не купувати продукт.
«Я не купую його, тому що ви насправді його не їсте 🤣».
Коментарів такого роду було дуже багато: «Фальшива їжа… я бачу тебе 🤨», «Ти навіть не їла їжу 😂😂😂😂» та «Це м’ясо настільки за межами,що його навіть не треба їсти 🙄».
Однак інші поспішили похвалити Кардаш’ян за використання своєї платформи для просування рослинної їжі.
«Моя прекрасна вегансьа сім’я, особливо мої етичні товариші-вегани, будь ласка, подумайте критично та зрозумійте, який вплив матиме ця співпраця на величезну аудиторію», — прокоментував один веган-активіст. «Те, що @kimkardashian заохочує своїх 300 мільйонів підписників їсти рослинну їжу — це просто перемога для тварин і навколишнього середовища, незалежно від того, як ви на це дивитися».