Кіт запустив власну передвиборчу кампанію у Великобританії
05 Вер 2022, 10:33

Кіт запустив власну передвиборчу кампанію у Великобританії

Ларрі, знаменитий бродячий кіт на Даунінг-стріт, 10, вплутався в політику для того, щоб інформувати громадян про важливість голосування.

«Передвиборча кампанія» Ларрі чи, скоріше, рекламна кампанія, яка використовує його як обличчя свого новітнього проекту, є роботою стратегічного та креативного агентства Don’t Panic London, метою якого є заохочення демократичних прихильників до виконання їхньої частини роботи.

Частина кампанії Larry 4 Leader полягає в тому, що наявність вибору означає наявність голосу, і він хоче, щоб громадяни відстоювали свої переконання, чи то вибрати гру з мотузкою, чи іграшковою мишею, чи голосування за потрібних людей.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ларрі було лише чотири роки, коли його забрали з притулку Battersea Dogs & Cats Home, щоб він почав своє нове життя у політиці, і він служив надійним компаньйоном трьох прем’єр-міністрів: Девіда Кемерона, Терези Мей і прем’єр-міністра, що пішов у відставку, Бориса Джонсона.

Користувачі Twitter були в захваті, побачивши білборди по всьому Лондону, які сповіщали про те, що кіт хоче стати наступним прем’єр-міністром країни.

Твіт з облікового запису Ларрі із зображенням білборда, на якому під його гаслом зображений він у краватці з профспілковим прапором, у суботу швидко набрав понад 14 тисячі лайків.

«Мрія здійснилася», — було підписано разом із хештегами #Larry4Leader і #YesWeCat.

Компанія Ларрі також повністю оснащена білбордами, повноцінним веб-сайтом та навіть підтримкою акторів. У кампанії також йдеться, що кіт сповнений рішучості роздавати частування населенню, і клянеться не брати участь у жодних «вечірках на Даунінг-стріт».

Багато хто також опублікував фотографії своїх власних котів у відповідь Ларрі на знак підтримки.

«Нам потрібна ясність щодо всіх ваших «лап», — написав користувач Twitter.

Команда Don’t Panic співпрацювала з Build Hollywood для організації білбордів.

Розкажіть друзям про новину