Британський банк Starling Bank відзначив початок амбітного року зростання з новою бренд-платформою «The Bank Built for You», створеною спільно з лондонським агентством Wonderhood Studios, яка стартує з трьома 30-секундними роликами.
Таким чином банк хоче привернути увагу до своїх клієнтів — людей, які стоять за кожною транзакцією, і показати, як він може вписатися в їхнє життя.
У ролику «The Dessert» глядачам представлена розчарована молоду дівчина, яка вирішила з’їхати з дому після того, як побачила, як її батьки проводять романтичну мить разом на кухні, у «Rinsed» — маленька підприємниця, яка миє машину своїх батьків в обмін на кишенькові гроші, а у «Night Owls» — працьовитий водій вантажівки у нічну зміну, який заохочує свою кохану насолодитися відпочинком з друзями, а потім отримує повідомлення про витрати в караоке-барі на їхній спільний рахунок.
Рейчел Керроун, бренд- та маркетинг-директорка Starling Bank, прокоментувала: «Ми підвищували впізнаваність бренду Starling з моменту запуску в 2017 році за допомогою кампаній, які відображають нашу основну місію — змінити банківську сферу на краще. Впізнаваність бренду на рекордно високому рівні, платформа «The Bank Built for You» веде нас у новому захоплюючому напрямку».
«Ми розповідаємо реальні людські історії, які висвітлюють унікальні способи управління грошима. Йдеться про те, щоб прив’язати наші найкращі банківські функції до реальності та показати, як Starling може змінити те, як люди витрачають та заощаджують».
Джек Крофт та Стейсі Берд, креативні директори агенції Wonderhood Studios, додали: «Нашою амбіцією було створити кампанію зі Starling, яка б виділялася з моря іншої банківської реклами, що часто не має зв’язку з реальними людьми. «The Bank Built for You» дозволяє нам відстоювати унікальний підхід Starling до банківських послуг і демонструвати його в доступній формі. Кожен фільм відчувається як справжній момент з дня справжньої людини, смішний, самотній чи радісний — те, що, на нашу думку, є унікальним для Starling».
Зовнішня реклама з’явиться на масштабних місцях будівель у Брістолі, Лідсі, Лондоні та Манчестері, а також на національних придорожніх, залізничних та метрополітенівських станціях.
Кампанія, яка спочатку триватиме три місяці, стартує в прайм-тайм на телеканалах Sky, Channel 4 та ITV. Паралельно з рекламою будуть створені спеціальні канали для YouTube, BVOD, радіо, подкастів, соціальних мереж та диджиталу.