14 Лис 2023, 11:26

KFC заявив, що ігноруватиме запити клієнтів, у новій різдвяній кампанії

Фаст-фуд бренд KFC представив святкову рекламу 2023 року, розроблену креативним агентством Mother London.

«Смажена індичка Кентуккі? KFT?! Ви ж не думали, що ми це зробимо, правда? Заради Бога, ми ж KFC. І якщо ви не знали, то «C» означає «курка», — заявив бренд.

«І тому, незважаючи на численні пропозиції та прохання смаженої індички Кентуккі, ми зупинилися на курчаті. Зрештою, ми виготовляємо найкращу у світі смажену курку вже понад 70 років, навіщо нам зараз змінювати назву?»

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

У рамках кампанії, яка є відповіддю на запити в соціальних мережах щодо індички на це Різдво, KFC робить ставку на Stuffing Stacker — бургер з двох курячих філе за оригінальним рецептом, гострий журавлинний соус і велика булка з начинкою з шавлії та цибулі.

Щоб відзначити святковий сезон, KFC проводить першу в світі кампанію, яка лише доводить, що клієнт не завжди правий. Компанія додала: «Це говорить нашим шанувальникам, що ми бачили їх, ми чули їх, і, зрештою… ми проігнорували їх. І на це Різдво, і на наступне, і на кожне наступне Різдво ми обираємо курку».

Кейт Волл, директор зі стратегії та інновацій KFC, прокоментувала: «Клієнти завжди мають рацію, але не тоді, коли мова йде про заміну курки на індичку. Ми дякуємо їм за їхню думку, але ми будемо дотримуватися тієї птиці, яку ми знаємо і любимо».

Мережа стверджує, що ця кампанія є першою у світі кампанією проти користувацького контенту, і вона не піддасться тиску із закликом відмовитися від курятини.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео