Дисфункція рук, згенерованих ШІ, призвела до появи тисяч мемів і викликала незліченні дискусії в інтернеті. Хоча це не ідеально для більшості випадків використання, це ідеальний варіант для KFC — бренду, відомого своєю смакотою, що просто пальчики оближеш. Виходячи за рамки традиційних форматів, KFC відсвяткував запуск свого продукту, після якого хочеться облизати пальці, з ще більшою кількістю додаткових ШІ-пальців.
За допомогою нового досвіду Meta у сфері штучного інтелекту KFC заохочує людей користуватися новою функцією і створювати зображення з більше ніж п’ять пальців для Instagram. Ця ШІ-ідея ґрунтується на новій кампанії «Saucy Nuggets», що просуває нові пікантні нагетси KFC. У якості винагороди за свою участь користувачі розблоковують купон на пікантні нагетси в застосунку ресторану.
Запустивши на початку квітня, KFC зробила найсмачнішу річ, яку тільки можна було зробити — представила найпікантніший курячий нагетс із найяскравішою рекламною кампанією, що відповідала б цьому. Розпочавшись з 30-секундного ролика під назвою «Nails», бренд підкреслює цінність і п’ять нових смаків: Georgia Gold, Honey Sriracha, Nashville Hot, Korean BBQ і Sticky Chicky. Залучаючи до роботи людей з різним досвідом, KFC створює унікальну пропозицію бренду, яка є виразно їхньою власною.
Повноцінна 360-градусна кампанія включає серію рекламних роликів у форматах CTV, OLV, соціальних та диджитал медіа, що транслюються на національному рівні, а також брендування в ресторанах.
KFC та Leo Burnett представили Saucy Nuggets у день, коли люди були особливо голодними — 20 квітня, у неформальне свято, відоме як Національний день канабісу. Лише на один день KFC відкрила двері першого у своєму роді магазину курячих нагетсів у Лос-Анджелесі, щоб задовольнити бажання любителів курячого м’яса та жагу до пікантних нагетсів.