KFC Canada у новій рекламній кампанії вибачився перед посудом, який не використали під час прийому їжі.
Ролик, що супроводжує кампанію, демонструє деякі з популярних страв бренду, які люди їдять руками. При цьому виделки та ложки, якими потрібно скористатись під час трапези, вони зберігають у шухляді для посуду.
І хоча KFC, безумовно, трохи шкода посуд, що припадає пилом, він не вибачається за те, що готує смачну їжу, яку полюбляють мільйони людей.
«З першого дня існування KFC ми готуємо та подаємо найкращу у світі смажену курку, і наш неймовірний смак продовжує бути тим, що відрізняє нас у всьому світі, — говорить Кетрін Бонд-Дебіцкі, директорка з маркетингу KFC в Канаді. — Ви не можете втриматися від того, щоб не накинутися на їжу і не наїстися досхочу, адже вона настільки смачна, що просто пальчики оближеш. Це настільки частина нашої ДНК, що надихнуло нас на створення слогану “Finger Lickin’ Good”».
Окрім ролика, кампанія включає друковану, соціальну та зовнішню рекламу.
«“It’s Finger Lickin’ Good” — це один із найвідоміших слоганів у світі, який захоплює, бо він такий культовий, але водночас і трохи лякає, бо вже десятки років існує чудова реклама, яка його використовувала, — каже Джоел Холтбі, співзасновник креативної агенції Courage. — Я сподіваюся, що у цій кампанії ми знайшли спосіб оживити цей дуже знайомий слоган у свіжий і несподіваний спосіб».