KFC Thailand перетворив VAR, систему відеодопомоги арбітрам, на купони KFC з обмеженим терміном дії «Checking for Chicken» разом з агентством CJ WORX, а найнудніші моменти футболу – на божевільні пропозиції.
VAR був офіційно включений до Правил гри Радою Міжнародної футбольної асоціації (IFAB) у 2018 році. Перевірка VAR може призвести до затримки гри, поки VAR з’ясовує, чи можлива помилка. Суддя може затримати поновлення гри та викликати роздратування під час перегляду гри. Мільйони глядачів у всьому світі вважають VAR найдратівливішим з 2018 року.
KFC об’єднався з CJ WORX, щоб представити свою першу рекламну кампанію VAR, яка перетворює дратівливі моменти VAR на найочікуваніші. Під час футбольного матчу програма Checking for Chicken від KFC виводить у своєму додатку лімітовані купони, як тільки з’являється VAR.
Тисячі шанувальників KFC поспішають у додаток, щоб отримати ці купони. Репортери кажуть, що більшість людей не розуміють цього вчасно, але задоволені тим, як KFC розважає своїх шанувальників у момент, коли їм нема чого робити. Тисячі людей підтримували VAR-перевірку, щоб отримати нові купони.