KFC створила ваучери, які рятують життя в Call of Duty
28 Січ 2025, 12:07

KFC створила ваучери, які рятують життя в Call of Duty

KFC знайшов нове поле бою для завоювання — віртуальні зони бойових дій відеогри Call of Duty.

Агенція TBWA\RAAD представила «KFC Bribe Bucket», що дає геймерам новий спосіб домовитися про збереження життя, коли їх вбивають у грі.

«Bribe Bucket» використовує голосовий чат Call of Duty, який дозволяє гравцям розмовляти, жартувати або обманювати своїх опонентів. Кампанія пропонує геймерам ваучери KFC в обмін на те, що їх пощадять.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Запуск кампанії розпочався з відеоролика, який закликав фанатів робити репости та отримувати ваучери KFC. Ваучери також стають розмінною монетою в грі. Гравці випробовуватимуть свою удачу: деякі хабарі приймаються, деякі ні — але курку завжди забирають.

Розкажіть друзям про новину