KFC створила ваучери, які рятують життя в Call of Duty
28 Січ 2025, 12:07

KFC створила ваучери, які рятують життя в Call of Duty

KFC знайшов нове поле бою для завоювання — віртуальні зони бойових дій відеогри Call of Duty.

Агенція TBWA\RAAD представила «KFC Bribe Bucket», що дає геймерам новий спосіб домовитися про збереження життя, коли їх вбивають у грі.

«Bribe Bucket» використовує голосовий чат Call of Duty, який дозволяє гравцям розмовляти, жартувати або обманювати своїх опонентів. Кампанія пропонує геймерам ваучери KFC в обмін на те, що їх пощадять.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Запуск кампанії розпочався з відеоролика, який закликав фанатів робити репости та отримувати ваучери KFC. Ваучери також стають розмінною монетою в грі. Гравці випробовуватимуть свою удачу: деякі хабарі приймаються, деякі ні — але курку завжди забирають.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео