KFC створила ваучери, які рятують життя в Call of Duty
28 Січ 2025, 12:07

KFC створила ваучери, які рятують життя в Call of Duty

KFC знайшов нове поле бою для завоювання — віртуальні зони бойових дій відеогри Call of Duty.

Агенція TBWA\RAAD представила «KFC Bribe Bucket», що дає геймерам новий спосіб домовитися про збереження життя, коли їх вбивають у грі.

«Bribe Bucket» використовує голосовий чат Call of Duty, який дозволяє гравцям розмовляти, жартувати або обманювати своїх опонентів. Кампанія пропонує геймерам ваучери KFC в обмін на те, що їх пощадять.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Запуск кампанії розпочався з відеоролика, який закликав фанатів робити репости та отримувати ваучери KFC. Ваучери також стають розмінною монетою в грі. Гравці випробовуватимуть свою удачу: деякі хабарі приймаються, деякі ні — але курку завжди забирають.

Розкажіть друзям про новину