KFC перетворив смаження курки на заспокійливу музику для сну
23 Жов 2024, 12:21

KFC перетворив смаження курки на заспокійливу музику для сну

Заспокійливий звук дощу створює ритмічний і заспокійливий фоновий шум, який може допомогти зняти стрес і сприяти спокійному сну, а ніжне шипіння їжі, що смажиться, є майже ідентичним, що й стало поштовхом до співпраці KFC та Hatch.

Компанія Hatch, що спеціалізується на здоровому сні, об’єдналася з KFC, щоб представити саундтрек для засинання «The Kentucky Fried Chicken Rain». Партнерство було створено у відповідь на нещодавній вірусний тренд, коли користувачі TikTok виявили, що дощ або білий шум, створений для кращого сну, насправді звучить як смаження курки. На YouTube навіть є 10-годинне відео від каналу Meditation Relax Club зі звуком смаження курки.

«The Kentucky Fried Chicken Rain» доступний на розумних пристроях для сну Restore 2 з підпискою на преміум-контент Hatch+, на YouTube-каналах Hatch for Sleep та KFC, а також на сторінці Hatch for Sleep на Spotify.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Окрім цього, у рамках партнерства KFC та Hatch випустили закулісний контент із запису саундтреку на тестовій кухні KFC, а також кобрендовані продукти, такі як сорочка для сну.

Розкажіть друзям про новину