Заспокійливий звук дощу створює ритмічний і заспокійливий фоновий шум, який може допомогти зняти стрес і сприяти спокійному сну, а ніжне шипіння їжі, що смажиться, є майже ідентичним, що й стало поштовхом до співпраці KFC та Hatch.
Компанія Hatch, що спеціалізується на здоровому сні, об’єдналася з KFC, щоб представити саундтрек для засинання «The Kentucky Fried Chicken Rain». Партнерство було створено у відповідь на нещодавній вірусний тренд, коли користувачі TikTok виявили, що дощ або білий шум, створений для кращого сну, насправді звучить як смаження курки. На YouTube навіть є 10-годинне відео від каналу Meditation Relax Club зі звуком смаження курки.
«The Kentucky Fried Chicken Rain» доступний на розумних пристроях для сну Restore 2 з підпискою на преміум-контент Hatch+, на YouTube-каналах Hatch for Sleep та KFC, а також на сторінці Hatch for Sleep на Spotify.
Окрім цього, у рамках партнерства KFC та Hatch випустили закулісний контент із запису саундтреку на тестовій кухні KFC, а також кобрендовані продукти, такі як сорочка для сну.