KFC довів, що зайві пальці є додатковою можливістю, щоб насолодитися куркою
28 Бер 2025, 12:21

KFC довів, що зайві пальці є додатковою можливістю, щоб насолодитися куркою

KFC Singapore представив сміливу та зухвалу кампанію, яка перетворює одну з примх штучного інтелекту — сумнозвісний глюк з пальцями — на грайливий момент для бренду.

Попри всі свої можливості, штучний інтелект, як відомо, все ще бореться з генеруванням людських рук, а тому на зображеннях з’являються зайві пальці та химерні форми долонь.

У той час як більшість вважає це недоліком, KFC Singapore побачила в цьому можливість прийняти недосконалість і надати своєму легендарному слогану «It’s finger licking good» нового звучання, довівши, що іноді зайві два пальці — це не так вже й погано.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія, що стартувала напередодні Дня сміху, грайливо спирається на добре задокументовану боротьбу ШІ з рендерингом пальців. Вона включає зовнішню рекламу, створену ШІ, розміщену на станціях метро та 26 ресторанах KFC по всій країні в Сінгапурі. Зображення демонструють, як люди їдять у KFC і облизують свої пальці. Однак у всіх них є додаткові пальці.

Виробничий процес включав доопрацювання підказок та створення численних візуальних ефектів, щоб зберегти айдентику KFC. Кампанія була реалізована у співпраці з агентством Havas Malaysia, яка відповідала за креативне виконання, а агентство Havas Media Singapore керувало стратегічним розміщенням у ЗМІ.

Розкажіть друзям про новину