KFC Singapore представив сміливу та зухвалу кампанію, яка перетворює одну з примх штучного інтелекту — сумнозвісний глюк з пальцями — на грайливий момент для бренду.
Попри всі свої можливості, штучний інтелект, як відомо, все ще бореться з генеруванням людських рук, а тому на зображеннях з’являються зайві пальці та химерні форми долонь.
У той час як більшість вважає це недоліком, KFC Singapore побачила в цьому можливість прийняти недосконалість і надати своєму легендарному слогану «It’s finger licking good» нового звучання, довівши, що іноді зайві два пальці — це не так вже й погано.
Кампанія, що стартувала напередодні Дня сміху, грайливо спирається на добре задокументовану боротьбу ШІ з рендерингом пальців. Вона включає зовнішню рекламу, створену ШІ, розміщену на станціях метро та 26 ресторанах KFC по всій країні в Сінгапурі. Зображення демонструють, як люди їдять у KFC і облизують свої пальці. Однак у всіх них є додаткові пальці.
Виробничий процес включав доопрацювання підказок та створення численних візуальних ефектів, щоб зберегти айдентику KFC. Кампанія була реалізована у співпраці з агентством Havas Malaysia, яка відповідала за креативне виконання, а агентство Havas Media Singapore керувало стратегічним розміщенням у ЗМІ.