Модний дім Calvin Klein офіційно запустив свою осінню кампанію 2023 року, додавши зірку серіалу «Ейфорія» Алексу Демі та хіп-хоп виконавця Кіда Каді в якості зіркових амбасадорів. Вони приєдналися до вже існуючих амбасадорів CK — k-pop зірок Дженні та Чонгука, а також топ-моделі Кендалл Дженнер, щоб продемонструвати майбутню колекцію.
Демі з’явилась у новому боді від Calvin Klein, а Кід Каді — у спідній білизні та джинсовій куртці під водою.
Дженні з BLACKPINK, яка нещодавно випустила власну колекцію з CK, демонструє повний комплект нижньої білизни в парі з джинсами і блейзером.
Дженнер представила мереживний бюстгальтер від CK в елегантному вбранні, а Чонгук з’явився у класичному вбранні «denim on denim» з продемонстрованою нижньою білизною CK.
Джонатан Боттомлі, директор з глобального маркетингу, сказав про кампанію цього сезону: «Ця осіння кампанія — це свято найбільш знакових продуктів Calvin Klein, в якому беруть участь амбасадори бренду, що формують сучасну культуру. Це наступна ітерація нашої стратегії, спрямованої на зміну іміджу бренду, відновлення наших основних цінностей — впевненості та чуттєвості, а також унікальної здатності Кельвіна створювати культуру».
За його словами, за допомогою Дженні, Чонгука та Дженнер, кампанія минулого сезону стала головним хітом для бренду: «Наша весняна кампанія забезпечила найвищий рівень залучення споживачів за всю історію бренду, створивши 1,7 мільярда показів лише через PR та соціальні мережі, додавши 1,6 мільйона нових підписників на соціальних платформах протягом шести місяців та значно збільшивши трафік на наші власні та керовані сайти електронної комерції».