Що об’єднує футбол та крипту? На перший погляд може здатися, що нічого, але саме на перетині цих двох світів народжується дещо захопливе, що демонструє партнерство збірної України з футболу та криптобіржі WhiteBIT.
Нещодавно вони випустили яскравий ролик з елементами анімації, у якому знялися топові українські футболісти Владислав Ванат, Анатолій Трубін, Георгій Судаков, Роман Яремчук, Віталій Миколенко, Олександр Зінченко та Ілля Забарний. І все це — під динамічний саундтрек, у якому зірки футболу мотивують змінювати світ, продовжувати йти до мети навіть після невдач, а також об’єднуватися та підтримувати один одного.
Криптобіржа WhiteBIT поділилася з MMR деталями створення нового відео, ключовими ідеями комунікаційної кампанії та як вона підсилила партнерство компанії з Національною збірною України з футболу.
Сила, зміни та єдність: які меседжі закладені у ролику
У новому ролику футболісти постають в образі супергероїв-легенд WhiteBIT, адже, коли вони грають, українці по всьому світу щиро вірять в їх непереможність і щосили вболівають за них. У кожного з гравців збірної є своя суперсила, і коли команда об’єднується на полі, а вболівальники — на трибунах — твориться історія, яка назавжди буде вписана в історію світового спорту.
Блокчейн, як і футбол, — це просто, зрозуміло й доступно кожному. Це не про складні технології, а про зручність, прозорість і легкість у використанні. Можна не бути експертом з футболу, але щиро підтримувати національну збірну. Так само й із блокчейном: навіть якщо ти далекий від нього, з WhiteBIT усе стане доступним і зрозумілим.
Це — історія про зміни, спільний розвиток і відкриття нових горизонтів. Як футболісти чують голос трибун, так і WhiteBIT прислухається до своїх користувачів, зростаючи разом із ними.
І головне — це про єдність. Лише разом можна подолати будь-які труднощі. Коли поруч однодумці — ти не просто частина команди, ти — сила, яка змінює гру.
Коли обмеження надихають: історія креативу, знятого між тренуваннями
Для створення ролика команда WhiteBIT запросила продакшн-компанію Strumer Production. Зйомку було організовано за тиждень у Туреччині, де проходили тренувальні збори національної збірної України з футболу. Через щільний графік спортсменів не було змоги запросити їх на різні локації, а на зйомку кожного мали всього по 10-15 хвилин.
Враховуючи ці обставини, WhiteBIT вирішили робити не класичне знімальне відео, а комбінований ролик з елементами анімації. А для підсилення ідеї та меседжів ролика створили унікальний саундтрек, у текст якого заклали ключові меседжі кампанії. Його звучання — сучасне, ритмічне, футбольне, а на фоні можна почути українські автентичні інструменти.
Блокчейн та футбол — партнерство, яке стало феноменом
За два роки плідної співпраці бренди створили унікальний кейс взаємодії, який поєднав світ криптовалют і футбольних фанатів. Одним із найбільших досягнень стало впровадження можливості купувати квитки на матчі збірної України за криптовалюту. Це нововведення стало першим в Європі, і вже понад 6000 квитків було придбано саме за цифрові активи. Крім того, для власників криптоактивів організовано спеціальний передпродаж, що дозволяє обрати найкращі місця до офіційного старту продажу.
Окрім технологічних інновацій, WhiteBIT активно сприяє благодійним ініціативам в партнерстві зі Збірною. Так, компанія профінансувала участь збірної України серед гравців з ампутованими кінцівками на Євро-2024 у Франції, а також брала участь у зборі коштів для реабілітації військових та закупівлі спортивних протезів для військових ветеранів. Загалом WhiteBIT переказала на ці проєкти понад 5 млн грн власних коштів.
Партнерство Національної збірної України з футболу та WhiteBIT включає не тільки інновації, а й залучення вболівальників до активної підтримки. Наприклад, у рамках проєкту «Збірна24. Збери свою команду» фанати могли не лише стежити за матчами, а й активно підтримувати збірну під час Євро-2024 через блокчейн-гейміфікацію.
У мережі АТБ продавались колекційні картки з гравцями збірної України, що стали справжнім хітом серед фанатів. Вболівальники стояли в чергах від самого ранку, аби придбати бажану картку і зібрати повну колекцію. Картки навіть перепродавалися на OLX, створювалося безліч Telegram-чатів для обміну, а тисячі людей публікували ролики з полюванням на потрібну картку у соцмережах. Участь у проєкті давала можливість не лише зібрати легендарну колекцію карток, а й отримати шанс виграти криптобонуси. Загальний призовий фонд становив 250 000 USDT (аналог долара в криптосвіті).

Ця кампанія навіть отримала престижну глобальну нагороду International Loyalty Awards 2025 в категорії «Best Strategic Partnership in Global Loyalty», а також перемогла в Конкурсі PR-кейсів від MMR в номінації «Найкраща digital-кампанія» в минулому році.
Кожен гравець на полі і кожен користувач WhiteBIT — частина великої команди, яка грає за майбутнє. І саме тому нова комунікаційна кампанія — не просто відеоролик, а емоційний маніфест епохи, де єдність, інновації та підтримка важливі не менше, ніж голи у вирішальному матчі.