Каньє Вест представив свій варіант упаковки McDonald’s
24 Тра 2022, 10:18

Каньє Вест представив свій варіант упаковки McDonald’s

Каньє Вест об’єднався з гігантами індустрії, включаючи Gap та Adidas, хоча мав скандальну репутацію. У минулому на YEEZY висували позов за несвоєчасне постачання продукції, а Gap, як повідомляється, був роздратований тим, скільки часу репер витратив на розробку своєї лінії. Також його звинуватили у крадіжці логотипу малого бізнесу для туристичних товарів.

Тепер, у абсолютно новому концептуальному проекті, Вест займається дизайном упаковки, а точніше дизайном упаковки McDonald’s.

Згідно з Hypebeast, художник об’єднався з індустріальним дизайнером MUJI Наото Фукасавою для цієї авантюри і нещодавно опублікував один із дизайнів у своєму акаунті в Instagram.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ye об’єднується з легендарним промисловим дизайнером MUJI Наото Фукасавою, щоб переосмислити упаковку McDonald’s»

На зображенні був представлений дизайн культової коробки для бургерів мережі, хоча замість виразних червоних і жовтих елементів, до яких звикли, зображені інгредієнти, які покупець очікує знайти у своєму бургері.

Внизу з’являються слова «наступного тижня буде картопля фрі», як посилання до тексту, який Уест написав для однієї зі своїх найвідоміших пісень Gold Digger.

Зусилля Веста з переробки упаковки McDonald’s не повинні викликати подиву: співак одного разу написав у Twitter, що ресторан фаст-фуду був його улюбленим. Крім того, цього року він також з’явився у рекламі McDonald’s для Суперкубку.

Розкажіть друзям про новину