Каннських левів обклеїли сатиричними постерами
19 Чер 2023, 16:47

Каннських левів обклеїли сатиричними постерами

Американська платформа контенту, яка підтримується рекламою, і належить корпорації Fox, Tubi розмістила у конференц-центрі у Каннах дев’ять постерів, що рекламують вигадані фільми, такі як «Ідея, яку придумав хтось інший» та «Творче дежавю». Серед інших назв постерів, орієнтованих на відвідувачів, «Позування з левом» та «Бізнес як завжди»

«Після нашої останньої торгової кампанії Upfront, яка включала короткометражні фільми, орієнтовані на рекламну спільноту, ми хотіли створити контент спеціально для відвідувачів Каннського фестивалю, висвітлюючи іноді нешанобливий досвід, яким ми всі ділимося на фестивалі», – говорить Синтія Клевенджер, віце-президент з маркетингу B2B в Tubi.

«Tubi є найбільш швидкозростаючим безкоштовним сервісом стрімінгового телебачення з підтримкою реклами в США завдяки нашій базі в галузі рекламних технологій і нашій величезній гіперперсоналізованій бібліотеці, в якій є щось для кожного. Ми постійно чуємо від наших користувачів, що вони «відчувають себе поміченими», і ми сподіваємося передати це відчуття рекламній спільноті, яка цього місяця вирушає до Франції».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Над проектом бренд працював з креативним агентством Mischief@No Fixed Address. Асоційований креативний директор агентства Жоао Вієгас додав: «Завдяки бібліотеці контенту, що налічує понад 50 000 найменувань, на Tubi знайдеться щось для кожного, навіть для маркетологів. І, враховуючи, що Tubi покладається на рекламодавців як на частину своєї моделі, було цілком природно, що ми з’явилися на найбільшому фестивалі року для рекламодавців.

Натхнення для кампанії було надзвичайно легко знайти, враховуючи, що ми є цільовою аудиторією. Це також було дещо терапевтично. І тривожним дзвіночком, що мені варто припинити вихвалятися нагородами за роботу, над якою я майже не працював».

Розкажіть друзям про новину